Vrouwen van 50 zijn nu heel anders dan vroeger. Ze zien er goed uit, zijn gezond, runnen een huishouden met pubers, beginnen een startup, ze daten, gaan uit eten, maken reizen – ze zijn nog lang niet oud. Voor die hele vlotte, leuke, jonge, midden in het leven staande vrouw is Saar Magazine opgericht; met de redactionele pijlers reizen, culinair, gezondheid, uiterlijk, psyche, familie, mantelzorg, cultuur, pubers en seks.
Doelgroep
Saar is er voor die hele vlotte, leuke, jonge, midden in het leven staande vrouw die een heerlijk leven leidt, met vriendinnen, kinderen, vakanties, een carrière, slechte dates, die feest en gewoon een startup begint, maar die inmiddels wel 50 geworden is (tot haar eigen schrik).
Kortom: ze is nog lang niet aan een traplift en Het Grote Genieten toe, wel 50+.
Wil je meer weten over de advertentiemogelijkheden in het magazine en/of de digitale kanalen van Saar?
Neem dan contact op met Zadkine Media via 010-4369124 of info@zadkinemedia.nl.
Voor interesse in samenwerking middels de Social Partnered Promotion mail dan naar info@valuezipper.nl.