AI Workforce: Jouw eigen AI team

Jouw eigen AI Workforce

AI Workforce biedt je direct toegang tot door ons getrainde ‘agents’ (AI specialisten) en een continue geoptimaliseerde en steeds uitbreidende range aan ‘use cases’ (allerlei marketing en content-werkzaamheden) die wij als workflow ‘voor-geprompt’ hebben. Dit varieert van dagdagelijkse taken en projectmatig werk tot strategische vraagstukken.

De AI workforce fungeert als verlengstuk voor o.a. marketing- en contentteams. Een team van ‘virtuele medewerkers’; helemaal bij qua eigen specialisme, ingewerkt in jouw organisatie én van A tot Z meedenkend bij de totstandkoming van de output. Gebruikmakend van de laatste tools en altijd supersnel! 


Met deze service bespaar je ontzettend veel tijd. Vanwege de snelheid van AI én omdat je je op deze manier niet helemaal in de techniek hoeft te verdiepen. Ons doel is om een uitgebreide verzameling aan kant-en-klare toepassingen aan te kunnen bieden. Zie hieronder enkele voorbeelden van use cases die we momenteel aanbieden. 

  • Contentstrategie: een uitgebreide contentstrategie, incl. contentpijlers, -rubrieken en distributieplan. Prijs € 2.500.
  • Drieledige contentstrategie volgens het Hero-Hub-Hygiëne model. Prijs € 1.250.
  • Contentkalender voor 30 dagen: incl. ideeëngeneratie, planning en copy voor 16 posts. Prijs € 1.950.
  • Copy. Voor bijv. landingspagina, blogartikel. Incl. ideeëngeneratie en aanjaag-posts voor social media. Prijs € 350. 
  • Whitepaper. Gebaseerd op klant- en/of markt specifieke inzichten. Prijs op aanvraag.Geautomatiseerde klantondersteuning. Een door ons getrainde AI-bot op maat. Prijs €  1.950
  • Go-To-Market strategie. AI helpt met inzichten een GTM-strategie. Prijs € 950.
  • Brainstorm simulator. Genereert nieuwe ideeën en concepten. Prijs € 250.
  • Klantsentiment analyse. Prijs € 250.
  • Brand key. Het fundament voor alle merkcommunicatie. Prijs op aanvraag.
  • Buyer persona: een gedetailleerde en overzichtelijke beschrijving van jouw doelgroep. Prijs op aanvraag.


Hoe werkt het? 


Stap 1. Briefing

We beginnen met een briefing document over je organisatie, product, doelgroep en doelen. Hierdoor zorgen we ervoor dat de output aansluit op jouw context. We helpen je om dit snel en moeiteloos in te vullen.

Stap 2. Keuze van use case

Kies de specifieke use case die je wil afnemen. In je eigen dashboard zie je alle mogelijkheden en prijzen. 

Stap 3. Menselijke begeleiding & AI innovatie
Onze aanpak combineert de ‘human touch’ met geavanceerde AI.
Een van onze mensen fungeert als tussenpersoon tussen jou en het AI team en zorgt dat de output wordt gegenereerd. Dit proces omvat debriefing, ideeëngeneratie, een concept van de output en feedbackrondes, totdat de output naar tevredenheid opgeleverd is. 

Stap 4: De volgende use case.

Voor meer informatie over de mogelijkheden en advies, bel 06-27075609 of mail info@valuezipper.nl.