Sinds oktober 2022 heeft Value Zipper er een nieuwe vorm van adverteren bij: Social Partnered Promotion. Hierbij garanderen wij op voorhand het bereik of het aantal clicks. Sindskort zijn we ook in staat garanties te geven qua aantal videoplays en de data van deze groep vervolgens te delen.
De titels van waaruit we dit nu aanbieden zijn Santé, Saar Magazine, Vriendin, Fabulous Mama, Buitenleven, Food and Friends en Grand Prix Radio.
Hoe werkt dat?
- Er wordt een bericht op Instagram en/of Facebook gepromoot vanuit de titel. Dit doen we in partnerschap met het (adverteerders)merk. Hierbij lift het merk mee op de autoriteit van de titel die haar op deze manier ‘aanbeveelt’.
- Wij hebben de doelgroep van de titels gesegmenteerd op volgers, websitebezoekers en op mensen die op social interactie hebben gehad. Hierdoor kunnen wij deze ‘audience’ specifiek bereiken, wat voor een merk zelf niet mogelijk is.
- Op voorhand garanderen wij traffic óf bereik binnen deze specifieke ‘audience’.
Letterlijk alle campagnes waren succesvol. Het gebruik van de autoriteit én de data van onze titels werkt! Niet alleen realiseerden we de vooraf gegarandeerde resultaten. Ook waren er een aantal andere interessante bevindingen zoals:
- Een hogere time on site
- Een betere CTR
Benieuwd naar wat Social Partnered Promotion voor jou kan betekenen? Neem contact met ons op. We denken graag met je mee.