Social Partnered Promotion

Sinds oktober vorig jaar heeft Value Zipper er een nieuwe vorm van adverteren bij: Social Partnered Promotion. Hierbij garanderen wij op voorhand het bereik of het aantal clicks.  

De titels van waaruit we dit nu aanbieden zijn Santé, Saar Magazine, Vriendin en Food and Friends.

Hoe werkt dat?

  • Er wordt een bericht op Instagram en/of Facebook gepromoot vanuit de titel. Dit doen we in partnerschap met het (adverteerders)merk. Hierbij lift het merk mee op de autoriteit van de titel die haar op deze manier ‘aanbeveelt’
  • Wij hebben de doelgroep van de titels gesegmenteerd op volgers, websitebezoekers en op mensen die op social interactie hebben gehad. Hierdoor kunnen wij deze ‘audience’ specifiek bereiken, wat voor een merk zelf niet mogelijk is
  • Op voorhand garanderen wij traffic óf bereik binnen deze specifieke ‘audience’

De eerste campagnes bleken een groot succes. Het gebruik van de autoriteit én de data van onze titels werkt! Niet alleen realiseerden we de vooraf gegarandeerde resultaten. Ook waren er een aantal andere interessante bevindingen zoals:

  • Een hogere time on site
  • Een betere CTR

Benieuwd naar wat Social Partnered Promotion voor jou kan betekenen? Neem contact op met ons op. We denken graag met je mee.