Hoe werkt dat?
- Er wordt een bericht op Instagram en/of Facebook gepromoot vanuit de titel. Dit doen we in partnerschap met het (adverteerders)merk. Hierbij lift het merk mee op de autoriteit van de titel die haar op deze manier ‘aanbeveelt’.
- Wij hebben de doelgroep van de titels gesegmenteerd op volgers, websitebezoekers en op mensen die op social interactie hebben gehad. Hierdoor kunnen wij deze ‘audience’ specifiek bereiken, wat voor een merk zelf niet mogelijk is.
- Op voorhand garanderen wij traffic óf bereik binnen deze specifieke ‘audience’.
Letterlijk alle campagnes tot nu toe waren succesvol. Het gebruik van de autoriteit én de data van onze titels werkt! Niet alleen de vooraf gegarandeerde resultaten werden behaald. Van onze klanten krijgen we terug dat we ook goede scores behalen op secundaire doelstellingen zoals kwaliteit van het bezoek, engagement ratio’s en time on site.
Hoe werkt dat?
- Er wordt een bericht op Instagram en/of Facebook gepromoot vanuit de titel. Dit doen we in partnerschap met het (adverteerders)merk. Hierbij lift het merk mee op de autoriteit van de titel die haar op deze manier ‘aanbeveelt’.
- Wij hebben de doelgroep van de titels gesegmenteerd op volgers, websitebezoekers en op mensen die op social interactie hebben gehad. Hierdoor kunnen wij deze ‘audience’ specifiek bereiken, wat voor een merk zelf niet mogelijk is.
- Op voorhand garanderen wij traffic óf bereik binnen deze specifieke ‘audience’.
Letterlijk alle campagnes tot nu toe waren succesvol. Het gebruik van de autoriteit én de data van onze titels werkt! Niet alleen de vooraf gegarandeerde resultaten werden behaald. Van onze klanten krijgen we terug dat we ook goede scores behalen op secundaire doelstellingen zoals kwaliteit van het bezoek, engagement ratio’s en time on site.
Hoe werkt dat?
- Er wordt een bericht op Instagram en/of Facebook gepromoot vanuit de titel. Dit doen we in partnerschap met het (adverteerders)merk. Hierbij lift het merk mee op de autoriteit van de titel die haar op deze manier ‘aanbeveelt’.
- Wij hebben de doelgroep van de titels gesegmenteerd op volgers, websitebezoekers en op mensen die op social interactie hebben gehad. Hierdoor kunnen wij deze ‘audience’ specifiek bereiken, wat voor een merk zelf niet mogelijk is.
- Op voorhand garanderen wij traffic óf bereik binnen deze specifieke ‘audience’.
Letterlijk alle campagnes tot nu toe waren succesvol. Het gebruik van de autoriteit én de data van onze titels werkt! Niet alleen de vooraf gegarandeerde resultaten werden behaald. Van onze klanten krijgen we terug dat we ook goede scores behalen op secundaire doelstellingen zoals kwaliteit van het bezoek, engagement ratio’s en time on site.