logo

Zin

Zin is hét tijdschrift voor mannen en vrouwen in het midden van hun leven. Die ondernemend, positief kritisch en breed geïnteresseerd zijn en die de middelen en de tijd hebben om zich te ontplooien, te ondernemen en te ontdekken. Zin helpt ze op weg: met interviews met inspirerende bekende doelgroepers, inzichtelijke verhalen over onder meer cultuur, relaties, economie en gezondheid en spannende reisreportages…

Doelgroep
De Prime Timers (of jongere ouderen): Nederlanders tussen de 50 en 65, die energiek zijn, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en met een flinke toekomst voor zich. Met ervaring, zelfvertrouwen en levenslust. Levensgenieters met tijd en geld. Op zoek naar kwaliteit in alles: leven, activiteiten, reizen en producten. De snelst groeiende bevolkingsgroep van Nederland.

Oplage en bereik
Verspreide oplage: 33.000 ex. (NOM Q4 2016 – Q3 2017)
Bereik: 209.000  (NOM Q4 2016 – Q3 2017)

Tarief
1/1 pagina: € 5.630,-
Formaat: (B x H) 210 x 280 mm

Shopping 1/4 pagina € 1.773,-

Verschijnings- en aanleverdata 2018

EditieVerschijningsdatumAanleverdatum
112-12-201709-11-2017
209-01-201804-12-2017
306-02-201804-01-2018
406-03-201801-02-2018
503-04-201828-02-2018
601-05-201827-03-2018
729-05-201823-04-2018
826-06-201824-05-2018
924-07-201821-06-2018
1021-08-201819-07-2018
1118-09-201816-08-2018
1216-10-201813-09-2018
1313-11-201811-10-2018
111-12-201808-11-2018

 

 

Andere titels