logo

Zin

Zin is hét tijdschrift voor mannen en vrouwen in het midden van hun leven. Die ondernemend, positief kritisch en breed geïnteresseerd zijn en die de middelen en de tijd hebben om zich te ontplooien, te ondernemen en te ontdekken. Zin helpt ze op weg: met interviews met inspirerende bekende doelgroepers, inzichtelijke verhalen over onder meer cultuur, relaties, economie en gezondheid en spannende reisreportages…

Doelgroep
De Prime Timers (of jongere ouderen): Nederlanders tussen de 50 en 65, die energiek zijn, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en met een flinke toekomst voor zich. Met ervaring, zelfvertrouwen en levenslust. Levensgenieters met tijd en geld. Op zoek naar kwaliteit in alles: leven, activiteiten, reizen en producten. De snelst groeiende bevolkingsgroep van Nederland.

Oplage en bereik
Verspreide oplage: 41.046 ex. (NOM Q1 2016 – Q4 2016)
Bereik: 202.000  (NOM Q1 2016 – Q4 2016)

Tarief
1/1 pagina: € 5.630,-
Formaat: (B x H) 210 x 280 mm

Shopping 1/4 pagina € 1.773,-

Verschijnings- en aanleverdata 2017

EditieVerschijningsdatumAanleverdatum
113-12-201610-11-2016
210-01-201707-12-2016
307-02-201705-01-2017
407-03-201702-02-2017
504-04-201702-03-2017
602-05-201728-03-2017
730-05-201725-04-2017
827-06-201724-05-2017
925-07-201722-06-2017
1022-08-201720-07-2017
1119-09-201717-08-2017
1217-10-201714-09-2017
1314-11-201712-10-2017
112-12-201709-11-2017

 

 

Andere titels