Zin Magazine is hét tijdschrift voor vrouwen in het midden van hun leven. Die ondernemend, positief kritisch en breed geïnteresseerd zijn en die de middelen en de tijd hebben om zich te ontplooien, te ondernemen en te ontdekken. Zin helpt ze op weg: met interviews met inspirerende bekende doelgroepers, inzichtelijke verhalen over onder meer cultuur, relaties, economie en gezondheid en spannende reisreportages…
Doelgroep
De lezers van Zin Magazine staan volop in het leven en hebben een bovengemiddelde interesse voor persoonlijke ontwikkeling, familie, cultuur en reizen. De lezeres is een zelfbewuste vrouw van 50-75 jaar en heeft ervaring, zelfvertrouwen en levenslust en heeft tijd en (financiële) ruimte voor zichzelf en haar partner. Zij is een grootverbruiker van media, zowel print als online. Stelt kwaliteit boven prijs.
De doelgroep wordt ook wel Generatie E genoemd. Meer lezen over deze doelgroep vrouwen?
Kijk dan hier!
Bekijk hier voorbeelden van samenwerkingen met Zin Magazine