Zin Magazine

Zin Magazine is hét tijdschrift voor vrouwen in het midden van hun leven. Die ondernemend, positief kritisch en breed geïnteresseerd zijn en die de middelen en de tijd hebben om zich te ontplooien, te ondernemen en te ontdekken. Zin helpt ze op weg: met interviews met inspirerende bekende doelgroepers, inzichtelijke verhalen over onder meer cultuur, relaties, economie en gezondheid en spannende reisreportages…

Doelgroep
De lezers van Zin Magazine staan volop in het leven en hebben een bovengemiddelde interesse voor persoonlijke ontwikkeling, familie, cultuur en reizen. De lezeres is een zelfbewuste vrouw van 50-75 jaar en heeft ervaring, zelfvertrouwen en levenslust en heeft tijd en (financiële) ruimte voor zichzelf en haar partner. Zij is een grootverbruiker van media, zowel print als online. Stelt kwaliteit boven prijs.

De doelgroep wordt ook wel Generatie E genoemd. Meer lezen over deze doelgroep vrouwen?
Kijk dan hier!

Bekijk hier voorbeelden van samenwerkingen met Zin Magazine

Meer weten? Neem contact met ons op!

zin magazine cover
Frequentie: 13 x per jaar
Verspreide oplage: 17.316 NOM 2021 Q2 t/m 2022 Q1 print totaal
Bereik: 82.000 NPMM 2022-II
Formaat: (B x H) 210 x 280
1/1 pagina: € 5.094,-
Nieuwsbrief formaat: 600 x 300 px.
32.837 unieke bezoekers p/m
70.000 pageviews p/m
29.634 nieuwsbrief abonnees
Facebook: 223.466 volgers
Instagram: 4.191 volgers
Editie Verschijningsdatum Aanleverdatum
1 06-12-2022 03-11-2022
2 03-01-2023 01-12-2022
3 07-02-2023 05-01-2023
4/5 14-03-2023 09-02-2023
6 02-05-2023 28-03-2023
7 05-06-2023 24-04-2023
8/9 04-07-2023 02-06-2023
10 15-08-2023 13-07-2023
11 12-09-2023 10-08-2023
12 10-10-2023 07-09-2023
13 14-11-2023 12-10-2023
1 12-12-2023 09-11-2023
2 16-01-2024 11-12-2023