Zin

Zin is hét tijdschrift voor vrouwen in het midden van hun leven. Die ondernemend, positief kritisch en breed geïnteresseerd zijn en die de middelen en de tijd hebben om zich te ontplooien, te ondernemen en te ontdekken. Zin helpt ze op weg: met interviews met inspirerende bekende doelgroepers, inzichtelijke verhalen over onder meer cultuur, relaties, economie en gezondheid en spannende reisreportages…

Doelgroep
De lezers van Zin staan volop in het leven en hebben een bovengemiddelde interesse voor persoonlijke ontwikkeling, familie, cultuur en reizen. De lezeres van Zin is een zelfbewuste vrouw van 50-75 jaar en heeft ervaring, zelfvertrouwen en levenslust en heeft tijd en (financiële) ruimte voor zichzelf en haar partner. Zij is een grootverbruiker van media, zowel print als online. Stelt kwaliteit boven prijs.

De doelgroep van Zin wordt ook wel Generatie E genoemd. Meer lezen over deze doelgroep vrouwen?
Kijk dan hier!

Bekijk hier voorbeelden van samenwerkingen met Zin.

Meer weten? Neem contact met ons op!

Frequentie: 13 x per jaar
Verspreide oplage: 23.890
Bereik: 167.000 NOM 2020-III
Formaat (B x H) 210 x 280
1/1 pagina: € 5.094,-
41.400+ unieke bezoekers p/m
39.810 nieuwsbrief abonnees
Facebook: 227.120+ volgers
Instagram: 3.310+ volgers
Editie Verschijningsdatum Aanleverdatum
1 08-12-2020 05-11-2020
2 05-01-2021 01-12-2020
3 02-02-2021 31-12-2020
4 02-03-2021 28-01-2021
5 30-03-2021 25-02-2021
6 28-04-2021 25-03-2021
7 25-05-2021 22-04-2021
8 22-06-2021 20-05-2021
9 20-07-2021 17-06-2021
10 17-08-2021 15-07-2021
11 14-09-2021 12-08-2021
12 12-10-2021 09-09-2021
13 09-11-2021 07-10-2021
1 07-12-2021 04-11-2021