Bioscoopfilms

Value Zipper verbindt merken aan films. Dit doen we middels branded content en uitgebreide partnerships, verdergaand dan alleen product placement.  

Het interessante aan deze mogelijkheid is de volledige focus van de kijker. Daarnaast bieden films een lange termijn bereik vanwege uitgesteld kijken via VOD en lineaire uitzendmomenten.   

Hoe gaan we te werk?
Op basis van het script bekijken we welke mogelijkheden er zijn voor merken. Wij zijn vroeg in het proces aangehaakt en kunnen daarom scènes her- of bijschrijven. Hierbij is het uitgangspunt dat we het merk (product of dienst) op een natuurlijke manier verwerken in het verhaal. Dit soort partnerships gaan vaak (veel) verder dan alleen zichtbaarheid in de film. Andere onderdelen van dit soort samenwerkingen zijn bijvoorbeeld: 

  • Content creatie tijdens de draaiperiode van de film voor eigen gebruik  
  • Activaties (set visits, figuratierollen, kaarten winnen) 
  • Joint promotions (gebruik van artwork voor instore acties) 
  • Exclusieve voorpremières en merkaanwezigheid tijdens de première 
  • Meeliften op de communicatie over de film  
  • Logo vermeldingen (POS materiaal, eindkaart film, trailer) 

Ons aanbod 

Wij werken namens meerdere Nederlandse filmproducenten. We werken uitsluitend voor films waarvoor de releasedatum gepland is. Onze films hebben daarnaast een goede verwachting qua bezoekersaantallen.  

Zie hier ons huidige aanbod.  

Contact opnemen
Meer weten over de mogelijkheden in onze films? Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen betekenen? Of wil je als eerste geïnformeerd worden over nieuwe projecten? Neem contact op met onze filmspecialist Mark Haring (mark.haring@valuezipper.nl).