Happinez is bij de Mercurs uitreiking 2019 uitgeroepen tot Magazinemerk en Marketinginnovatie van het Jaar.
Mindstyle-merk
Happinez bestaat vijftien jaar én wint de Mercur voor het beste Magazinemerk van het Jaar. Terecht, want Happinez is meer dan een tijdschrift: het is een vernieuwend mindstyle-merk met een 360 gradenvisie.
Eveline Helmink (Hoofdredacteur van Happinez)
‘Vanuit hart en ziel én met vakmanschap hopen we dag in dag uit te inspireren, via alle mogelijke media. Ik ben ontzettend trots op team Happinez. Er is zo’n bevlogenheid op deze redactie, daar kun je als hoofdredacteur alleen maar van dromen. De kroon op een bijzonder jaar!’
Marketinginnovatie: Leef met de maan
Nieuw dit jaar zijn de categorieën Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het Jaar. B2C-marketingactiviteiten die hebben geleid tot het vergroten van het bereik van een magazinemerk en/of het succesvol exploiteren van dit bereik had de jury te beoordelen voor de andere nieuwe categorie: Marketinginnovatie van het Jaar. De Instagram-training ‘Leef met de maan’ van Happinez werd de winnaar.