“Een mini-retraite op papier”

Happinez is dé autoriteit op het gebied van spiritualiteit en bewust leven. Een sterke (inter)nationale tijdschrifttitel met een oplage van meer dan 150.000 waarvan het grootste deel bestaat uit losse verkoop. Daarnaast heeft het merk ook door middel van social media, events en online trainingen op vele manieren contact met lezers en volgers. Eveline Helmink, hoofdredacteur van Happinez: “We beschrijven Happinez vaak als een papieren mini-retraite, en een ultiem me-time-moment.” Hoe ziet het komende jaar eruit voor deze mindstyle titel?

2020

Meer dan ooit verlangen we naar inner peace, betekenis en verbinding. In 2020 speelt Happinez in op de trilogie body, mind en soul met extra veel aandacht voor de ‘soul’. Iedereen heeft het druk en zowel wereldwijd als dichtbij zijn er grote maatschappelijke en klimatologische bewegingen gaande. Als gids op het gebied van spiritualiteit en geluk biedt Happinez inzicht en inspiratie om te leven vanuit je hart, om te vertrouwen op je intuïtie en aandacht te hebben voor de magie in het alledaagse leven. Dit vertaalt zich onder meer in themanummers over de tijd nemen, de kracht van manifestatie, vrouwelijke energie en wat stilte je kan brengen. Daarnaast zal de Instagram-training ‘Leef met de maan’ ook het komende jaar in de spotlight staan, waarin cursisten een maancyclus lang bewust met de maanfases bezig zijn.

Happinez community

Happinez heeft een grote en diverse doelgroep, van jonge urban yogi’s tot zoekende soul searchers en van hoogopgeleide vrouwen met een grote interesse in persoonlijke ontwikkeling tot business spirituals; mensen die vanuit hun vak geïnteresseerd zijn in zingeving. Een sterke online en offline community van trouwe lezers en gebruikers. Zij zien Happinez als toonaangevend, betrouwbaar en inspirerend. Voor 2020 is er onder meer elke eerste zondag van de maand een event, waarin een (inter)nationale spreker een talk zal geven over onderwerpen die Happinez-lezers interesseren. Onder meer een lezing van Michael Pilarczyk en Rajshree Patel staan al geprogrammeerd.

Samenwerken met het merk

Happinez is gelaagd, persoonlijk, dichtbij, inspirerend, warm, heeft oog voor schoonheid, aandacht voor betekenis en biedt inzichten en inspiratie om je steeds meer thuis te voelen in je eigen leven. Happinez biedt vensters op de wereld. Van het afstemmen van je huidverzorging op de maanfasen tot de kracht van cacao. We helpen je graag om in 2020 ook jouw merk aan de Happinez community te verbinden.


Bekijk het laatste nieuws