Value Zipper wint Media Report 2019

Een nieuwe naam, een nieuwe winnaar. Vanaf 2019 heet het voormalige Kerstrapport het Media Report waarvoor Adformatie, in samenwerking met Ipsos, wederom aan spelers uit de mediabranche vroeg elkaar te beoordelen. 

In dit jaarlijkse rapport, wordt de kwaliteit van de dienstverlening in de mediasector beoordeeld door adverteerders, mediaplanners en media-exploitanten. Value Zipper is de winnaar bij de exploitanten en werd verkozen tot meest innovatief en meest klantgericht. 

Value Zipper blijkt een populaire exploitant. In 2017 was het salesbedrijf het beste bij het – toen nog – Kerstrapport, vorig jaar kreeg Value Zipper de hoogste waardering in de categorie print. Dat is dit jaar ook weer het geval, maar met een percentage van 80,4 procent torent het bedrijf boven alles uit en is dus ook overall winnaar.

Adformatie Media Report

‘We willen één loket zijn’

Patrick van Hooy, directeur/eigenaar van Value Zipper, zegt ‘ontzettend blij en trots’ te zijn op de hoogste positie in het Media Report 2019. ‘We willen écht helpen en meedenken, één loket zijn dat waarde toevoegt en relaties aangaat. Zo fijn om te zien dat dit wordt gezien en gewaardeerd.’Voor Van Hooy geeft dat vertrouwen voor onder meer de onlangs opgerichte tak ‘Value Zipper Out of Home’. Inderdaad: het bedrijf gaat zich ook roeren op de Out-of-Homemarkt. ‘Daarnaast vind ik het fantastisch voor het team én voor de zestien uitgevers die we vertegenwoordigen, want deze waardering betreft natuurlijk ook hen.’

Bekijk hier het hele verslag van het Adformatie Media Report 2019.