Value Zipper verklaart op Valentijnsdag de liefde aan…

Valuezipper valentijnElke dag opnieuw proberen we mooie merken en mediatitels aan elkaar te koppelen. Ondertussen hebben we meer dan 500 klanten geholpen. Welke personen bij de verschillende merken zijn ons het meeste bijgebleven? En waarom? Speciaal op Valentijnsdag verklaart het team van Value Zipper de liefde aan een aantal fijne klanten. 

Ernst Toerisme Gelderland

“Hester van Dalen is mijn favoriete klant. Onze eerste afspraak was 1.5 jaar geleden en er was meteen een goede klik. Hester heeft jarenlang bij Voetbal International en Autoweek gewerkt en aangezien wij veel magazines vertegenwoordigen, was er direct een raakvlak.

Het contact is heel prettig en Hester vertrouwt mij op veel vlakken. We mogen meedenken met de campagnes van Toerisme Gelderland en ze staan open voor onze ‘creatieve’ oplossingen. Dit heeft geresulteerd in het samen organiseren van een fotowedstrijd met MyAlbum binnen de najaarscampagne.

Hester reageert snel, is transparant en bij haar heb ik echt een gevoel dat je het samen doet. Kortom; Hester is een fijn persoon om contact mee te hebben!”

Patrick Magna

Mijn eerste echte klantgesprek in 2006 was met Stephan van der Sman, hij was toen werkzaam bij Universal Media en ik begon net bij Sanoma Men’s Magazines.

Door de jaren heen is hij steeds mijn contactpersoon gebleven. Ondanks dat ik vaak heb gewisseld tussen verschillende functies en bedrijven. Nu ik dit stukje schrijf, bedenk ik mij dat ik Stephan misschien wel het langste ken van al mijn klanten. 

Toen ik met Value Zipper startte stond hij klaar met advies. Als ik hem belde of mailde met ideeën voor zijn klanten, reageerde hij altijd. 

Ik waardeer hem als mens en als vakbroeder. Vanwege zijn warme persoonlijkheid en omdat hij zich openstelt, dat vind ik ontzettend mooi. Maar zeker ook zakelijk. Hij kent de markt door en door, ‘snapt’ media en ziet kansen voor zijn klanten. Stiekem hou ik een beetje van deze man. Hopelijk blijven we nog lang met elkaar in contact.”

Stefan A.W. Bruna

“Mads Bruynesteyn is mijn favoriete klant. Een half jaar geleden heb ik de eerste afspraak gehad met Mads. Het toeval leert dat Mads en ik bij een eerdere werkgever collega’s zijn geweest. Destijds hadden we al een goede klik, mede door de gedeelde interesse in het voetbal. Enige jammere is dat Mads toen op een wat hoger niveau voetbalde… 😉 

Na onze meeting hebben we vaste afspraken gemaakt over de promotie rondom de lancering van boeken. A.W. Bruna werkt met auteurs samen (o.a. John Grisham) die verschillende boeken op de markt brengen. Rondom een aantal lanceringen worden er via onze magazines en nieuwsbrieven aandacht aan besteed. Veelal met directe conversie als doel. Door verschillende titels en kanalen te hebben getest, weten we nu wat niet én vooral wat wel werkt.

Binnenkort praten we weer bij over 2020 en combineren we dit met een gezellige lunch. Hopelijk blijft de samenwerking de komende periode net zo fijn verlopen! Daar ga ik in ieder geval wel van uit.”

Mark Eye Film Museum

“In de week van de liefde fladdert Cupido weer door de lucht. Vanuit Value Zipper wil ik één van mijn leukste klanten extra in het zonnetje zetten en de “liefde” verklaren.

Eye Film Museum en mijn contactpersoon Annabel Essink, sinds vorig jaar hebben we contact over verschillende tentoonstellingen die worden georganiseerd door Eye Filmmuseum. Door de vele titels die we vertegenwoordigen kunnen we voor diverse tentoonstellingen altijd een leuk haakje vinden. In de vorm van adverteren maar ook in de vorm van branded content.

Naast het zakelijke hebben we het veel over film, een gedeelde passie! We hebben altijd leuke gesprekken, waardoor de afspraken vaak langer duren. 😉 

Onlangs hebben we een leuke samenwerking opgezet met Filosofie Magazine en de tentoonstelling van Andrej Tarkovski en momenteel zijn we bezig met Opzij en een tentoonstelling van Chantal Akerman.

Ik kijk uit naar de gesprekken en de komende tentoonstellingen. En natuurlijk naar een nieuwe, mooie samenwerking waar wij met onze titels van toegevoegde waarde kunnen zijn.”

Eva No Fairytales

“Na verschillende combinaties met de heerlijke bieten en wortel tortilla’s van No Fairytales te hebben geprobeerd, besloot ik contact op te nemen met het merk dat mij zo smakelijk had geïnspireerd. Snel daarna volgde een leuke kennismaking met Nicolette de Weerd. Zij was net aan de slag gegaan bij No Fairytales, en ik bij Value Zipper. 

We bespraken onze loopbaan, marketingplannen met vele kleurrijke visuals en de focus voor het komende jaar namelijk: gemakkelijk een stapje beter met dé groentetortilla! Vervolgens beet ik me vast in een kleurrijk voorstel tussen No Fairytales en onze foodtitels. Na prettig heen en weer schakelen over de uiteindelijke inhoud, wachten we nu op het eindresultaat. Eind februari zal dit in samenwerking met Lekker Gezond in de schappen liggen!”