Value Zipper Cup: bekijk de aftermovie!

Hoe anders dan met een ‘moddervet’ voetbaltoernooi bereid je je voor op de AdfoCup? Voor het tweede jaar op rij vond de Value Zipper Cup plaats: hét voetbaltoernooi voor mediabureaus. “Geweldig dat we dit toernooi nu voor de tweede keer hebben georganiseerd, we gaan hier een mooie traditie van maken,” aldus Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper.

Oh boy, wat was het genieten! De drinkflessen van Join-the-pipe werden vóór de wedstrijd gevuld met water, later op de dag stond de tap vooral open. Héérlijk. Al genietend van het weer, konden onze mediabureaurelaties elkaar beter leren kennen. Wat denk je, blinken deze relaties uit tijdens de eerste, tweede of derde helft van de Value Zipper Cup? Ontdek het zelf in deze aftermovie! En bekijk vooral ook de foto’s op onze Facebookpagina.

Er kan er maar één de beste zijn…
Tuurlijk. Bij een voetbaltoernooi horen ook winnaars. In totaal streden elf heren- en drie damesteams om de titel. Na een spannende maar vooral sportieve strijd mochten we de herenteams van Mediaxplain (winnaar), Mindshare (2de plek) en Zenith Media (3de plek) feliciteren. Bij de dames ging de titel naar Mindshare. De dag werd afgesloten met een door A-Z Barbecue & Gourmet Party Service aangeboden BBQ. Waarna het nog tot laat in de avond gezellig bleef.

Het toevoegen van waarde
Ook in marketing- en reclameland is sport een verbindende factor. Patrick: “Wat is er mooier dan het organiseren van een eigen voetbaltoernooi? Daarnaast past dit uitstekend binnen de Value Zipper filosofie. Alles wat we doen gaat over ‘het toevoegen van waarde.’ Of dit nu het toevoegen van waarde is in de relatie tussen onze opdrachtgevers en de adverteerder of op een andere manier, dat maakt niet uit. Met de organisatie van de Value Zipper Cup doen we dit ook, we geven onze relaties dé mogelijkheid om beter voorbereid en goed ingespeeld aan de AdfoCup te beginnen”.

damesheren