Value Zipper Award – Beste Mediabureau Oeuvreprijs 2022

We werken samen met vrijwel alle mediabureaus. Hiermee hebben we regelmatig, soms dagelijks contact en we kunnen daardoor goed zien welke verschillen er zijn. Sinds 2019 hebben we daarom  een prijs voor bureaus die wat ons betreft voorbeelden zijn op het gebied van samenwerking; de Value Zipper Award – Beste Mediabureau. Want samenwerken is dé basis van Value Zipper. 

Mediabureaus worden beoordeeld op criteria zoals omzet(groei), creativiteit, ontvangen van briefings, benutten van onze mogelijkheden en het belangrijkste ‘prettig contact’.  

Soms is er ook een Gouden Value Zipper Award, een oeuvreprijs. Deze wordt uitgereikt aan een mediabureau waarmee wij over langere tijd bijzonder prettig samenwerken.  

De Gouden Value Zipper Award – Oeuvreprijs Beste Mediabureau 2022 is voor
De Media Maatschap

Juryrapport

De wijze waarop we samenwerken met De Media Maatschap en hoe we contact hebben, is eigenlijk een van redenen dat we jaarlijks de ‘Value Zipper Award – Beste Mediabureau’ zijn gaan uitreiken.

In de overall ranking (tot nu toe) van deze award staat DMM bovenaan. In de drie voorgaande edities haalde DMM steeds de shortlist. Twee keer eindigden zij op een knappe 2e plek, in beide gevallen zeer dicht bij de winst.

DMM gaat samen met STROOM, en daarmee vervalt de naam. Mede omdat we het jammer vinden dat de Value Zipper Award nog niet aan DMM kon worden uitgereikt, kunnen we dit moment niet voorbij laten gaan zonder het (voor de eerste keer) toekennen van deze Oeuvreprijs.

We werken namelijk al vanaf de start van Value Zipper in 2014 ontzettend fijn samen met de mensen van DMM. Het is een enthousiaste club échte mensen, met een groot hart voor hun klanten. Elk contact is leuk, ongeacht wie we spreken. Er is oprechte interesse in de voortgang van Value Zipper en ook in de menselijke kant. We voelen ons altijd welkom, en als we langskomen voor de jaarlijkse ‘bureaupresentatie’ zit vaak het voltallige team bij elkaar. Alhoewel we niet eens zo vaak tot orders komen, weten we dat DMM aan ons denkt als de kans zich voordoet.

Eén keer deed DMM mee aan de Value Zipper Cup. Toen er even een mannetje tekort was, viel een van de Value Zipper collega’s in. Dit zouden we bij elk ander bureau doen, maar dit voelde ontzettend ‘natuurlijk’. En vervolgens scoorde ‘onze Stefan’ nog ook!

Wij hebben de mooie cultuur van DMM als ontzettend prettig ervaren, en hebben groot respect voor het ondernemerschap en de altijd duidelijke koers die hieraan ten grondslag ligt. Deze nieuwe stap is Willem Jan en Michael van harte gegund. We vinden het jammer dat de naam De Media Maatschap verdwijnt, maar zullen deze zeker niet vergeten!