Beste Mediabureau 2019

We werken samen met vrijwel alle mediabureaus. Hiermee hebben we regelmatig, soms zelfs dagelijks, contact. We kunnen daardoor goed de verschillen zien. We liepen daarom al een tijdje rond met de gedachte om een prijs in het leven te roepen voor bureaus die wat ons betreft voorbeelden zijn op het gebied van samenwerking. Want samenwerking is dé basis van Value Zipper

Beoordelingscriteria

Vizeum Beste Mediabureau 2019De mediabureaus zijn beoordeeld op criteria zoals omzet(groei), creativiteit, ontvangen van briefings, benutten van onze mogelijkheden én het belangrijkste: ‘prettig contact’.

De winnaar van de Value Zipper Award – Beste Mediabureau 2019 is Vizeum! De andere genomineerden waren De Media Maatschap en Mediacom.

‘Juryrapport’ 

De omzet van Vizeum bij Value Zipper is in 2019 explosief gestegen. Opvallend is de rol van het bureau bij de orders. Waar in veel andere gevallen mediabureaus alleen ‘orderen’ en de deal eigenlijk al rechtstreeks is geregeld, lijkt de rol van Vizeum leidend. Vizeum heeft ons afgelopen jaar meerdere kansen gegeven bij ‘grote briefings’. Daarnaast komen er regelmatig vragen om voorstellen vanuit de inkoopafdeling.

Voor een flink deel van onze titels en ook voor digitale media weet Vizeum ons te vinden én onze creatieve mogelijkheden worden benut, zoals bijvoorbeeld in de samenwerking met Carapelli.

Eerder waren Evert Bronkhorst en Jessica Bakker ‘specialisten’ tijdens onze rondetafelgesprekken over branded content. De contacten met Vizeum’ers zijn altijd vriendelijk, prettig en soms zelfs enthousiast, waarbij in het bijzonder Christiaan van Dijk en Petra Lieben worden genoemd.

Aandachtspuntje is dat Vizeum nog niet meedoet aan de Value Zipper Cup. 😉