Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Value Zipper neemt de verkoopactiviteiten op zich voor de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party.
Stefan Hutten, CCO Audax: ‘We zijn verheugd over de samenwerking met Value Zipper. Zij delen onze kernwaarde klantgerichtheid. We zijn ervan overtuigd dat we met de kennis die Value Zipper heeft op het gebied van branded content de positie van onze titels op dat gebied verder kunnen uitbouwen.’
Relevanter dan ooit
Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: ‘We zijn enorm trots op de toevoeging van deze bekende titels van Audax. Dit is een erg mooie afsluiting van een uitdagend jaar, en een bewijs dat ons model werkt. We hebben een organisatie neergezet van waaruit we waarde toevoegen voor zowel adverteerders als uitgevers. Door meerdere media-eigenaren te verenigen, bieden we ze synergie en een betere positie. Hoe meer aanbieders zich aansluiten, hoe relevanter ons loket is voor de advertentiemarkt.
Met de komst van de Audax titels kunnen we adverteerders nog meer bereik bieden.
De (print)titels zijn goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand, en hebben ook een zeer sterke digitale positie. In combinatie met ons huidige portfolio hebben we in één klap een enorm interessante propositie in het vrouwendomein.’
Over Audax
Het familiebedrijf Audax is een organisatie die zich in de breedste zin van het woord bezighoudt met het uitgeven, verspreiden en verkopen van printmedia en aanverwante artikelen. Met een toonaangevend eigen mediaportfolio van 10 titels (waaronder Weekend, Vriendin, Glossy en Santé) goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand, zowel in print als online bereik. Door het brede bereik zowel in print als online kan de adverteerder optimaal worden bediend.