Wat hebben Cono Kaasmakers, Green Food Lab en A.S. Watson met elkaar gemeen? Ze staan in het rijtje van 400, 500 en 600e klant. Allemaal mijlpalen om bij stil te staan. The Online Company, met een campagne voor de Hersenstichting, mag zich onze 700e klant noemen.
Normaal brengen we een bos bloemen langs, helaas is dat in deze tijd niet mogelijk. Daarom een bosje bloemen via de post.
Emmy Schoenmakers, Media Consultant bij The Online Company: ‘Voor de campagne van de Hersenstichting hebben we gekozen voor een samenwerking met Zin Magazine. Deze titel biedt in de algehele mediamix een mooie meerwaarde.
Met een branded content artikel, en meerdere online inzet, wordt de doelgroep meegenomen in het mooie verhaal van de Hersenstichting over nalatenschap.
Met deze campagne hoopt de Hersenstichting bewustwording te creëren bij de lezer van Zin en met geïnteresseerden in gesprek te gaan over de mogelijkheden om de Hersenstichting in het testament op te nemen.