Mogelijkheden sponsoring

Naast magazines, digital, social en bioscoopfilms heeft Value Zipper nu ook mogelijkheden op het gebied van sponsorships. Dit is het overzicht van de partnership mogelijkheden die we op dit moment vertegenwoordigen:

IVN Natuureducatie

‘IVN verbindt mens en natuur. We laten jong en oud beleven hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is. Op die manier zullen mensen de natuur weer in hun hart sluiten en hier beter voor zorgen. Zo dragen we bij aan een duurzame samenleving en aan de gezondheid en het welzijn van mensen.’

Wij zoeken partners en sponsoren om samen meer impact te maken. We hebben hiervoor activiteiten en campagnes zoals Voedselbosjes (bij scholen), Proeftuinen (zorglocaties), ModderDag (kinderopvang), Nature Bits (18-30 jaar) en Nederland Zoemt én IVN is ook de kennispartner achter de moes- en bloementuintjes van Albert Heijn. Partners kunnen meedoen aan een van deze huidige activiteiten, natuurlijk kunnen we samen ook nieuwe samenwerkingsmogelijkheden ontwikkelen.

Plastic Soup Foundation

Plastic Soup Foundation, de tsunami van plasticsoep zo snel mogelijk stoppen! Dát is kort gezegd de missie van Plastic Soup Foundation. Lukt dat niet, dan zadelen we toekomstige generaties op met de gevolgen van een verschrikkelijke plaag. Plastic Soup Foundation is daarmee een ‘single issue’-milieuorganisatie. We houden ons met één ding bezig: het stoppen van de plasticvervuiling bij de bron.

Wil jij samen met Plastic Soup Foundation impact maken? Middels verschillende pakketten, World Clean Up Day of tailor made mogelijkheden bieden we organisaties de mogelijkheid om deze impact waar te maken.  

TIG Sports

Sportevenementen kunnen de katalysator zijn van een belevenis waar deelnemers, publiek en sponsors nog lang over napraten. Wij bieden partner en sponsor mogelijkheden voor internationaal aansprekende evenementen zoals World Cup Shorttrack 2023, EK Atletiek 2025, WK Handbal 2025, WK Turnen 2026.

Emolife

Het goed doen is onze missie en ons eerbetoon aan de mensheid. We verkopen geen producten, we verkopen ‘hoop’ op een betere wereld. Het bouwen van life changing communities van mensen die niet cynisch maar optimistisch zijn over wat ze kunnen doen om een verschil te maken. Emolife organiseert evenementen om geld in te zamelen voor goede doelen. Evenementen waar we succesvol mee zijn brengen optimistische gedreven mensen bij elkaar die samen hun sportieve grenzen verleggen en tegelijkertijd geld inzamelen voor het goede doel.’

Ride for Kika 2023, Tour for Life 2023 of Bike for Homies 2023 zijn een greep uit de evenementen waarmee we de wereld willen veranderen. Met verschillende sponsor- en partner mogelijkheden kan daar met jouw organisatie aan bijgedragen worden.

VAIMOO Rotterdam

VAIMOO Rotterdam. Deelfietsen plan van 500 elektrische fietsen verspreidt over Rotterdam die een bijdrage leveren aan CO2 vermindering in de stad met grootse branding mogelijkheden.

Verschillende mogelijkheden voor het branden van de fiets; het mandje voorop, jasbeschermers, stang. Daarnaast zijn er nog vele andere invullingen van samenwerken op de website, in de app of bij de oplaadunits.

Humanitas

Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. Onze vrijwilligers helpen mensen om op eigen kracht iets aan hun situatie te veranderen. Eén ding is voor ons het allerbelangrijkst. Dat onze deelnemers kunnen zeggen; Dankzij het contact met Humanitas-vrijwilligers kan ik mijn leven weer zelf oppakken.

Wil jij samen met Humanitas mensen weer op weg helpen? Met op maat gemaakte sponsorpakketten voor bijvoorbeeld De Kindervakantieweken of andere social impact programma’s bieden we de organisatie een impactvol platform om daar waar het telt het verschil te maken.

Stichting Vier het Leven

Stichting Vier het Leven organiseert culturele activiteiten voor ouderen waarbij alles is geregeld om zorgeloos te genieten. Onze vrijwilligers halen de ouderen (65+) thuis op en samen gaan zij gezellig naar een theatervoorstelling, de film, een concert of naar een museum.

Vier het Leven biedt de (sympathieke) mogelijkheid voor jou om als merk bij te dragen aan deze mooie momenten van het leven. Sponsor een theatervoorstelling, wordt partner van een concert en deel mee in de vreugde van toneel of museumbezoek.

Singer Laren – Kees van Dongen

Singer Laren; het museum voor toonaangevende kunst uit de periode 1880 – 1950 met bijzondere werken van Auguste Rodin en Kees van Dongen. Het museum ademt gastvrijheid, creativiteit, kunst en cultuur.

Januari 2023 zal in het teken staan van de lancering van de Kees van Dongen tentoonstelling in museum Singer Laren; de grootste tentoonstelling in de geschiedenis van het museum met een geschat aantal bezoekers van 200.000.

Wil jij met jouw organisatie onderdeel zijn van deze bijzondere tentoonstelling? Denk dan aan samenwerkingsmogelijkheden zoals; sponsoring van de Kees van Dongen soiree avond, deelnemen aan een middag ontvangst voor jou en je relaties of wordt partner van de expositie en geniet van een exclusieve preview avond met een Kees van Dongen lezing. Tevens leent deze tentoonstelling zich voor unieke merchandise-partnerships vanwege het toonaangevende werk en de thema’s Frankrijk en Parijs.

Benieuwd naar Value Zipper Sponsoring en de mogelijkheden? Neem contact op met Marc Nelisse (marc.nelisse@valuezipper.nl | 06 – 12615322)