Nieuw crossmediaal platform maakt het IVF taboe bespreekbaar

Wat doe je als je te horen krijgt dat je geen kinderen kan krijgen op de bekende manier? Het overkwam Dex en Romijn. Binnen een paar seconden veranderde hun leven. Om toch hun grootste droom te kunnen verwezenlijken, doorlopen ze een lang IVF traject. Dit gebeurt met vallen en opstaan…

Een openhartig, eerlijk, mooi, grappig, verdrietig en herkenbaar verhaal. Gebaseerd op een ongewoon dagboek.

 

In Nederland krijgt 1 op de 5 huwelijken te maken met vruchtbaarheidsproblematiek. Geen of moeilijk kinderen kunnen krijgen, is en blijft een taboe. Het is tijd om dit onderwerp bespreekbaar te maken.

‘UIT MIJN HART’ is een 8-delige serie van 8 minuten die online uitgezonden gaat worden. De serie is onderdeel van een platform waar iedereen met vragen over vruchtbaarheidsproblematiek terecht kan. Dit in nauwe samenwerking met de fertiliteitsafdelingen van het UMC onder leiding van Professor Broekmans.

Vanuit Value Zipper zijn wij op zoek naar partijen die willen participeren in dit project.

Er zijn diverse mogelijkheden zoals:

  • Inscript: zichtbaarheid in 1 of meerdere afleveringen.
  • Platform: een speciale area op het platform van Uit mijn Hart.
  • PR: naar aanloop van de lancering ben je als partner onderdeel van de PR campagne.
  • Logo vermeldingen: op alle uitingen van ‘Uit mijn Hart’ nemen we de logo’s mee.

‘UIT MIJN HART’, voor iedereen die weet dat kinderen krijgen het allergrootste wonder op aarde is, wordt in eerste instantie alleen uitgezonden via het ‘Uit mijn Hart’ platform en Facebook. Maar door economisch produceren, is bij succes, de serie geschikt is voor elk ander video of tv-kanaal.

Meer weten?
Wil je meer weten over ‘UIT MIJN HART’ en de mogelijkheden? Plan een afspraak in met onze expert Mark Haring.

Neem contact op met Mark!

Tags: