Knippie en MyMepal

Adverteerder: MyMepal
Middelen: magazine, website en Facebook
Titel(s): Knippie

Achtergrond
MyMepal is een nieuw initiatief van Anouk Schaardenburg, bekend van webwinkel Goedgemerkt. Zoals iedere moeder kreeg ook Anouk op een gegeven moment te maken met kwijtgeraakte kleren van haar kinderen en in 2003 besluit ze van een nood een deugt te maken en gepersonaliseerde naamstickers en instrijklabels aan te bieden. Het merk is inmiddels uitgegroeid tot een volwassen organisatie en in samenwerking met Rosti Mepal lanceerde ze onlangs labels voor op drinkbekers en lunchboxen. Ouders kwamen echter met het verzoek of ze het uiterlijk van de producten van Rosti Mepal niet gelijk zelf konden personaliseren. MyMepal biedt de mogelijkheid om de bekers, lunchboxen, broodtrommels en drinkflessen te voorzien van een eigen naam en/of ontwerp.

De samenwerking is top verlopen! De zeer snelle reactie en het meedenken is erg prettig. Hoe leuk is het dat kinderen zelf een broodtrommel kunnen inkleuren en dat het uiteindelijk ook echt geproduceerd wordt.

– Jasper Turpijn, business manager MyMepal

Doel
Voor Value Zipper stond het al snel vast dat Knippie de perfecte partner was voor MyMepal. Beide partijen staan voor creativiteit en richten zich op ouders en kinderen. MyMepal zorgde voor de creatieve input en visuals, Knippie voor de kennis over de doelgroep en de beste manier van communiceren. Het doel van de samenwerking was om de producten van MyMepal op een creatieve manier onder de aandacht te brengen van zowel ouders als kinderen.

Het is een enorm leuke uitdaging om creatieve samenwerkingen te bedenken voor partijen die niet gelijk voor de hand liggen. MyMepal is daar een succesvol voorbeeld van.

– Silke Visscher, chef redactie Knippie

Tags: