Value Zipper breidt digitale propositie uit

Naast onze mogelijkheden in print zijn we al geruime tijd actief met branded content mogelijkheden op onze digitale media kanalen. Dit breiden we nu uit met display advertising.

We bieden high impact- en IAB formaten op desktop en mobile aan met een gegarandeerde uitlevering binnen een umfeld passend bij jouw merk en doelstellingen.

Kwalitatief bereik

Ons netwerk bestaat uit kwalitatieve websites. Binnen specifieke segmenten en interesses bereiken we selectieve, zeer betrokken doelgroepen

Onderstaand een overzicht van de titels waar we deze mogelijkheden aanbieden:

TITELS

BEREIK

Happinez

650.000

Psychologie Magazine

441.000

Yoga Magazine

100.000

Vrij Nederland

280.350

HP/De Tijd

420.000

Vriendin

1.485.914

Weekend

525.759

Party

36.630

Mijn Geheim

10.617

Royalty

61.170

Santé

122.034

Delicious

138.250

Zin

41.400

FietsActief

14.620

Vorsten

63.350

Food & Friends

200.000

GOLF.NL

150.000

Weerplaza, Buienalarm, Weersvoorspelling, Meteoplaza, Weersverwachting, Verkeerplaza, OVplaza.nl.

14.000.000

Eén loket

Met deze toevoeging wordt ons loket nog relevanter; samen met de andere mogelijkheden in ons portofolio kunnen we een totaaloplossing bieden. Met print, online, branded content en reguliere advertising. We adviseren je graag over de mogelijkheden.

Wil je meer weten, neem dan contact op met Aytekin Demirtas van Value Zipper | 06-33841381 | aytekin.demirtas@valuezipper.nl