Na de 500, 600 en 700e klant mochten we in februari ook onze 800e klant verwelkomen; Deoleo (Bertolli Olijfolie). Om deze mijlpaal te vieren ging onze collega Mark Haring langs bij Bertolli Olijfolie met een bos bloemen en een fles champagne.
Jolijn Nagtegaal, Senior Brand Manager Benelux: ‘Voor onze Bertolli Olijfolie campagne ‘Verrijk Elk Gerecht’ attendeerde Value Zipper ons op een spot-on Italië editie van de delicious. magazine, die ook nog eens precies samenvalt met onze TVC en helemaal in lijn is met de Italiaanse merkwaardes van Bertolli! Kortom een mooie en waardevolle mediamix aanvulling op onze gehele campagne. Fijn dat Value Zipper zo pro-actief met ons meedenkt.’
Met een advertentie in delicious. magazine inspelend op het Italiaanse thema was dit een mooie toevoeging aan de campagne. Door het interessant bereik van delicious. magazine wordt nog meer awareness rondom Bertolli Olijfolie gecreëerd in een zeer passend umfeld.