Bereik 1 miljoen vrouwen met Psychologie Magazine

Psychologie magazine

Psychologie zit in alles en is relevanter dan ooit. We durven steeds opener te praten over opvoedvragen, relatieproblemen en psychische klachten. Niet zo gek dus, dat merken uit allerlei branches samenwerken met Psychologie Magazine.

Zoals deze drie:

Clarins – Mooi zoals je bent

Leren jezelf te accepteren zoals je bent, mét al je imperfecties. Dat was het uitgangspunt van de bijzondere samenwerking tussen Psychologie Magazine en de merken Clarins en Mugler.

Samen organiseerden we het lezersevent ‘Mooi zoals je bent; een middag die in het teken stond van liefdevolle aandacht voor jezelf – voor de binnenkant én voor de buitenkant. Het evenement werd aangekondigd in het blad en online, en was binnen een mum van tijd uitverkocht.  

Terwijl de helft van de groep een beautyworkshop kreeg van de experts van Clarins, werd de andere helft meegenomen voor een inspiratiesessie door psycholoog Marjon Bohré, die de deelnemers leerde beter om te gaan met hun kwetsbaarheden en imperfecties.

Op basis van het evenement werden online branded content artikelen ontwikkeld rondom dit thema, die via onze onlinekanalen werd gedeeld.  Lees hier het verslag van deze dag.

NVM – Woongeluk

Psychologische inzichten kunnen helpen bij het zoeken, vinden én kopen van een nieuw huis. De NVM stelde daarom samen met Psychologie Magazine een speciale uitgave samen, die als bijlage werd verspreid via het magazine en verdeeld onder de aangesloten makelaars.

Welke psychologische valkuilen moet je vermijden als je een huis wilt kopen en hoe neem je een goede aankoopbeslissing? In het ‘mini-magazine’ deed Psychologie Magazine samen met de NVM, onderzoek over woonwensen. Nederlanders bleken bereid minimaal één levensjaar op te offeren voor hun droomhuis. Het onderzoek kreeg veel publiciteit op verschillende websites en werd onder meer opgepikt door De Telegraaf. 

TUI – Mentaal herstel

Weten we nog wel wat ervoor nodig is om goed uitgerust thuis te komen van vakantie? Psychologie Magazine ging samen met TUI op reis en maakte een vakantieplanning ingesteld op mentaal herstel, waarin de beleving van de auteur centraal stond. Dit werd gekoppeld aan psychologische invalshoek en ondersteund met feiten uit psychologisch onderzoek.

Op basis van deze reis is content gecreëerd voor in het magazine. Daarnaast zijn er online artikelen geschreven die zijn aangejaagd via de nieuwsbrief en de social media kanalen.  

Samenwerken?

We geloven dat Psychologie Magazine voor veel merken interessant kan zijn. De doelgroep van Psychologie Magazine heeft hoge interesse voor biologische producten, literatuur, kunst en cultuur, duurzaamheid. Voor deze branches en vele andere hebben we ideeën klaarliggen. Samen met de juiste partner denken we waardevolle content én het verschil te kunnen maken.

Psychologie Magazine bereikt elke maand ruim 400.000 intelligente, zelfbewuste vrouwen met het magazine en meer dan 1 miljoen vrouwen online.