2017 was een goed jaar!

Wat een jaar voor Value Zipper! We hebben een omzetgroei van meer dan 50% weten te realiseren, met bijna 200 klanten mogen samenwerken én veel prachtige branded content cases gemaakt.

Veen Media
Per 1 maart mochten we ook de advertentieverkoop van de special interest uitgaven van Veen Media gaan verzorgen. In één klap konden we met trots vijf extra titels presenteren. Jamie, New Scientist, Filosofie Magazine, Historisch Nieuwsblad en Maarten! zijn een waardevolle toevoeging aan ons portfolio. Helaas moeten we wel mededelen dat Jamie per eind januari dit jaar stopt. Dit vinden wij echt ontzettend jammer.

Value Zipper Cup
cupIn juni organiseerden we voor het tweede jaar op rij de Value Zipper Cup. Met dit toernooi bereiden mediabureaus zich voor op de AdfoCup. Bij de dames ging de titel naar Mindshare en bij de heren wist Mediaxplain de Cup te veroveren. Dankzij het grote succes en alle positieve reacties zal ook dit jaar wederom de Value Zipper Cup plaatsvinden. Benieuwd hoe het er deze dag aan toe ging? Bekijk de aftermovie hier.

BBQ delicious. & Seasons
Afgelopen jaar hebben we een BBQ georganiseerd met de titels delicious. en Seasons. Op een fijne locatie (de Lindenhoff in Baambrugge) lieten we een groep adverteerders bijeen komen, waar drie workshops werden gehouden: een BBQ workshop, een rondleiding over het terrein van de Lindenhoff én een over het uitbenen van een varken. Het lekkere weer, de leuke gesprekken én de positieve reacties, maakten het een geslaagde dag.

Rondetafelgesprekken branded content
1In 2017 hebben wij twee rondetafelgesprekken over branded content gehouden met verschillende marcom en mediaexperts. ‘Wat is branded content precies?’, ‘Hoe maak je goede branded content?’, ‘Van welke fouten kunnen we leren?’ en nog veel meer vragen werden beantwoord. We hebben van de experts ontzettend veel geleerd en van al hun input mooie content verzameld en uitgewerkt. De artikelen gemist? Lees ze hier terug.

Videopropositie
Video is al een paar jaar ‘hot’ en blijft zich in raptempo ontwikkelen. Van een snackable video tot een uitgebreide tutorial; video is niet meer weg te denken uit het online medialandschap. Zeker culinaire liefhebbers doen steeds vaker hun inspiratie op middels videocontent. Ook Value Zipper heeft de kansen zien liggen en een videopropositie ontwikkeld, en zelfs al een aantal mooie voorbeelden gemaakt, met onder andere delicious. Benieuwd naar de video trends voor aankomend jaar? Lees het hier.

Film Huisvrouwen Bestaan Niet
hvbn
Ook zijn we afgelopen jaar begonnen met voor ons een nieuwe propositie, namelijk branded content in bioscoopfilms. We gingen de samenwerking aan met Groenland Schoonmaak Azijn in ‘onze’ eerste film Huisvrouwen Bestaan Niet. En met succes! Huisvrouwen Bestaan Niet ging in december in première en werd na ruim een week al bekroond met Goud. En het bezoekersaantal is nog steeds aan het stijgen. De film nog niet gezien? Waar wacht je nog op? 100% lachen gegarandeerd! Bekijk de trailer.

Winnen Kerstrapport 2017
En tot slot, ons absolute hoogtepunt: het winnen van het Adformatie Kerstrapport 2017! Dit is een ongekend succes voor ons pas 3,5 jaar jonge bedrijf. De prijs gaat over de waardering van onze klanten. Datgene waarvoor we het doen. We willen namelijk écht helpen en meedenken. We willen één loket zijn met allemaal bijzondere mogelijkheden. Zo fijn om te zien dat dit wordt gewaardeerd! Daarom nogmaals dank aan onze klanten, dank voor jullie vertrouwen!

2018
Ook dit jaar gaan we er weer iets moois van maken. In 2018 zijn er hoge verwachtingen en daar hebben we veel zin in. Met in elk geval nieuwe diverse mooie mogelijkheden, waar we binnenkort meer over bekendmaken. Verder gaan we weer mooie samenwerkingen aan waarmee we prachtige cases mogen maken.

Namens het Value Zipper team wensen we iedereen een gezond, gelukkig en natuurlijk een succesvol 2018!
Kerstkaart2
Patrick van Hooy
Nina Westerhof
Mark Haring
Ernst van Duin
Angel Binnekamp
Han de Milde
Erik van Deutekom

PS Volg je ons al op Facebook en LinkedIn?