Vijf miljoen kijkers

Lang voordat vijf miljoen Nederlanders weer in de ban raken van het populaire programma Boer zoekt Vrouw zijn wij al lang en breed besmet met het Boer zoekt Vrouw-virus. Alles ademt Boer zoekt Vrouw op onze 8-koppige redactie. Samen met presentatrice Yvon Jaspers zijn we er vanaf het begin bij in de zoektocht naar tien nieuwe buitenlandse boeren. En dat we dit seizoen weer het vliegtuig mogen pakken, maakt het extra leuk!

Na de zomervakantie is het zover: de boeren worden aan Nederland voorgesteld. Twee dagen na de uitzending verschijnt het Boer zoekt Vrouw Magazine waarin de tien boeren uitgebreid aan het woord en in beeld komen.

Breder dan Boer zoekt Vrouw
Het blad draagt hetzelfde DNA als het succesvolle tv-programma. Maar Boer zoekt Vrouw Magazine is óók een blad waarin thema’s als Land, Leven en Liefde in de breedste zin voorbij komen. We gaan het land op en levens in; gegoten in rubrieken als food, interieur, lifestyle en reizen. Hoe wordt koolzaadolie gemaakt? Wat zijn de meest romantische hotspots in Europa? Maar ook lees je interviews over de passie van de boer of echtparen die al zestig jaar samen zijn. Het is slechts een greep uit de honderd pagina’s van het magazine.

BZV cover

Sterk merk
Boer zoekt Vrouw verbindt mensen, niet alleen in het programma maar ook daarbuiten. Het programma brengt bijzondere verhalen van ‘gewone’ mensen in beeld, met een hoge mate van authenticiteit en integriteit. Hierdoor is Boer zoekt Vrouw uitgegroeid tot één van de sterkste merken van Nederland. Een merk dat staat voor ‘echt’, ‘puur’ en ‘groen’.

De pijlers waarop het blad rust, zijn onder andere biologisch eten, reizen, liefde, wonen en passie voor alles wat groeit en bloeit. Het magazine richt zich op vrouwen tussen de 20-49 jaar. Maar zoals het programma breed scoort, heeft ook het magazine een brede doelgroep.

Advertentiemogelijkheden
Het magazine verschijnt 4x per seizoen in een oplage van 100.000 exemplaren. Het lift mee op het kijkcijferkanon en wordt ondersteund door de website en Facebookpagina. Daarnaast krijgt het blad volop aandacht bij de ledenwerving van de KRO-NCRV, in de (omroep)bladen en in de displays van de verkooppunten. Dankzij de brede thematiek kan het magazine zowel inhoudelijk als commercieel alle kanten op en is het mogelijk je doelgroep direct te bereiken.

Sec een advertentie? Uiteraard. Een special? Kan. Redactioneel mee in een artikel? Prima. Mee in een shoppingpagina? Goedkoop en doeltreffend. Samen komen we op de meest originele en effectieve ideeën!

Het eerste nummer van Boer zoekt Vrouw Magazine verschijnt op 30 augustus en heeft als thema ‘smakelijk eten’. Meer weten over de advertentiemogelijkheden en tarieven? Klik hier.