Hét lekkerste foodplatform van Nederland is klaar voor de herfst. Dat betekent de lekkerste stoofpotjes, overheerlijke ovengerechten, borrelplanken bij het haardvuur, een goed glas rode wijn… Kom maar op, we kunnen niet wachten! Ook tijdens de feestdagen pakt Food and Friends groots uit met de lekkerste recepten, kooktips en heerlijke producten voor hun duizenden culi-volgers. Wij helpen je graag om in deze periode ook jouw merk in de spotlight te zetten.
Marije Benink kijkt na 1,5 jaar met een big smile terug. Ze zette de filosofie achter de website van het voormalige Jamie Magazine, hét Nederlandse platform van Jamie Oliver, door en maakte er het succesvolle foodplatform Food and Friends van. “We zijn blij dat we dagelijks nog steeds alle culi-fans kunnen inspireren, waarbij kwaliteit van de recepten en aandacht voor de ingrediënten voorop staat”, Marije vertelt: “Samen met onze friends – o.a. visexpert Bart van Olphen, vega-experts Green Food Lab en vele bloggers – zorgen we dat kookliefhebbers dagelijks van een portie food inspiratie worden voorzien.”
Branded content crossmediaal inzetten
Tijdens de feestdagen bevinden zich meer dan 300.000 unieke bezoekers per maand op de site van Food and Friends en kunnen crossmediale campagnes worden ingezet. Marije legt uit: “Deze branded content verspreiden we via onze website, in de nieuwsbrief en op social-media kanalen.” Zo heeft Maza samen met Food and Friends een online artikel en video opgezet, is er voor Freixenet een compleet nieuw ontbijt bedacht en werd er reeds voor diverse regio’s in Nederland én buitenland over streekproducten geschreven. En ook verschillende winacties, zoals met Verkade, leverden stuk voor stuk een bereik op van meer dan 57.000 foodies.
Ben je benieuwd wat Food and Friends voor jou kan betekenen?