Verrassingsfolder is een product van Kiesjefolders; een slimme manier voor consumenten om alleen folders van hun keuze in hun brievenbus te ontvangen. Consumenten geven in hun profiel aan welke reclamefolders ze wél willen ontvangen en in welke onderwerpen ze geïnteresseerd zijn.
Meer dan 50% van de deelnemers heeft aangegeven graag een verrassingsfolder te willen ontvangen. We bieden de mogelijkheid om in de folder te adverteren. De folder bestaat uit 4 of 8 pagina’s en bestaat uitsluitend uit advertenties. Er is exclusiviteit per productgroep.
De Verrassingsfolder komt in het Kiesjefolders pakket-op-maat en wordt via PostNL naar het huisadres verstuurd. 97% van de ontvangers opent het folderpakket; dit hoge percentage komt doordat het gewenste reclame is.
Doelgroep
45+, modaal/bovenmodaal inkomen en 60% heeft een koopwoning. Interessegebieden: mode, meubels/wonen, reizen/uitjes, klussen/verbouwen en huisdieren.