Value Zipper sluit partnership met het Nederlands MediaNetwerk

Sinds de oprichting in mei 2014 hebben we met het Value Zipper-team flinke stappen vooruit gezet. We zijn inmiddels de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. En dat willen we graag uitdragen. Mede daarom hebben we onze eerste business-to-business advertentiecampagne in samenwerkingen met Drift Creative Directions ontwikkeld. En zijn we een partnership voor 2016 aangegaan met het Nederlands MediaNetwerk.

Ik geloof dat mediasales veel beter kan; ondernemender, commercieel én creatief”, aldus Patrick van Hooy, Commercial Director van Value Zipper. “We zijn elke dag met een team van enthousiaste, ervaren mensen vol overtuiging bezig met het verbinden van mensen, merken en media om zo het verschil te kunnen maken voor onze klanten. We hebben niet het gemakkelijkste verhaal om over de bühne te brengen en we zijn daarom blij dat we in Drift en Nederlands MediaNetwerk goede partners gevonden hebben om ons hierbij te ondersteunen.”

We geloven in de kracht van advertenties
Reclamebureau Drift Creative Directions is verantwoordelijk voor de creatie van de advertentiecampagne van Value Zipper. We geloven heilig in de kracht van advertenties en zijn dan ook erg trots op deze campagne. De eerste advertenties zijn te zien in het Mercurs nummer van Marketing Tribune en Adformatie nr. 26 (kerstrapport).

Jonge groeiende organisaties met veel ambitie
Het Nederlands MediaNetwerk is een goede match met Value Zipper. We herkennen onszelf in deze jonge groeiende organisatie met veel ambitie. Het Nederlands MediaNetwerk is het grootste social network voor media en communicatie professionals in Nederland. Ze organiseren toonaangevende events als de Cross Media Awards, DeMedia100 en het Cross Media Congres. Met hun media weten ze een voor ons zeer belangrijke doelgroep te bereiken en te boeien. Dit partnership biedt ons daardoor veel mogelijkheden om Value Zipper op de kaart te kunnen zetten als hét oplossingsloket op het gebied van marketing en communicatie.