UM wint 1e editie van de Value Zipper Cup

Op de voetbalvelden van Powerleague op het Olympiaplein in Amsterdam vond donderdagavond de 1e editie van de Value Zipper Cup plaats. Hét voorbereidingstoernooi voor de AdfoCup. Value Zipper organiseerde dit toernooi voor haar mediabureaurelaties. In totaal streden 9 teams om de nu al felbegeerde trofee. Na een spannende maar vooral sportieve strijd was het UM die er met de titel vandoor ging. De 2e prijs ging naar het team van Mindshare en de 3e plek ging naar het team van Dentsu Aegis.  

Waarde toevoegen in relaties
Value Zipper organiseerde dit toernooi voor haar mediabureau relaties. Onder de deelnemers teams van Mindshare, Dentsu Aegis, ZenithOptimedia, UM, GroupM en Mediaxplain. Er werd 5 tegen 5 gespeeld op kleine veldjes met boarding volgens de regels van Powerleague. De teams werden ingedeeld in 2 poules van 5 waarna de nummers 1 en 2 uit beide poules het tegen elkaar opname voor de prijzen. Het team van UM mocht uiteindelijk de bokaal omhoog houden. Zij zijn dan ook de grote favoriet tijdens de AdfoCup van volgende week zaterdag.

“Een jongensdroom die uitkomt”, aldus Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper. “Wat is er mooier dan het organiseren van een eigen voetbaltoernooi? Daarnaast past dit uitstekend binnen de Value Zipper filosofie. Alles wat we doen gaat over ‘het toevoegen van waarde.’ Of dit nu het toevoegen van waarde is in de relatie tussen onze opdrachtgevers en de adverteerder of op een andere manier, dat maakt niet uit. Met de organisatie van de Value Zipper Cup doen we dit ook, we geven onze relaties dé mogelijkheid om beter voorbereid en goed ingespeeld aan de AdfoCup te beginnen”.