Titel in de spotlight: delicious.

Al bijna 10 jaar is delicious. meer dan alleen een heel erg lekker magazine! Vanuit de redactie zijn we elke dag bezig met het laden van ons merk. Met als doel om onze lezers en gebruikers steeds weer te inspireren om met aandacht en plezier te koken, iets nieuws uit te proberen én op de hoogte te houden van alles wat er gebeurt op het gebied van eten.

Vanuit de redactie zijn we elke dag bezig met het laden van ons merk. Via ons tijdschrift, onze boeken – net weer een nieuw groenteboek gelanceerd – diners en workshops – barbecueën met wereldkampioen en pitmaster Jord Althuizen – en uiteraard via onze sociale media. Onze community op Facebook bestaat uit 60.000 foodies!

Ook zijn we elke dag bezig om onze kanalen in te zetten voor onze relaties, zodat we samen goede en verrassende crossmediale cases kunnen bouwen. Een mooi voorbeeld is de samenwerking met Tante Fanny waarbij naast de bedachte receptuur in het blad, ook een video is ontwikkeld die verspreid is via onze online nieuwsbrief, Facebook en website.

We willen het groots en meeslepend vieren dat we 10 jaar bestaan. Met een boek, vier verrassende specials, bijzondere workshops, delicious. diners, lunches en wijnproeverijen, een mooie wedstrijd, de allerleukste spaaractie en aanbiedingen voor onze lezers. Samen met de redactie, onze delicious. friends en héél graag ook samen met onze relaties. Onze keukendeur staat wagenwijd open voor uitdagende samenwerkingen, smakelijke branded content, verrassende video’s en nog veel meer!

Uitvinden welke mogelijkheden en voordelen er voor jou zijn met betrekking tot adverteren in delicious.? Neem dan contact op met Patrick van Hooy: patrick@valuezipper.nl