Nieuwe mogelijkheden najaar 2022

De astrologische herfst is begonnen, dus het aftellen naar de feestdagen kan beginnen. Gedurende deze periode zijn veel mensen opzoek naar inspiratie; van spetterende recepten voor diners tot cadeaus voor tijdens pakjesavond of onder de boom.

Ons portfolio biedt voor de aankomende periode veel mogelijkheden in zowel magazines als op de online platformen.

Magazines

Titel

Editie en verschijning

Deadline

Iets over deze editie

delicious. magazine

Editie 12 (18/11)

Editie 1 (28/12)

Editie 12 – 28/11

Editie 1 – 6/12

Editie 12 zal geheel in het teken staan van de kerstperiode, bomvol inspiratie voor tijdens de feestdagen

Editie 1 zal zich richten op het nieuwe jaar; gezonde recepten, hotspots en trends voor 2023

Vriendin

Weekblad

Weekblad

Gedurende het najaar elke week een editie passend bij de wintermaanden; van cadeautips tot feestelijke recepten. 

Santé

Editie 10 (1/11)

Editie 11/12 (6/12)

Editie 10 – 27/9

Editie 11/12  – 1/11

Edities over gezond, energiek en gelukkig leven. Verhalen en adviezen over een healthy en happy lifestyle.

Saar Magazine

Editie 6 (15/11)

Editie 6 – 11/10

Winterboek Saar Magazine

Zin Magazine

Editie 13 (8/11)

Editie 1 (6/12)

Editie 13 – 6/10

Editie 1 –
3/11

Editie 13 zal in het teken staan van een onderzoek rondom financiën na je 50ste

HP/De Tijd

Editie 11 (1/11)

Editie 12 (29/11)

Editie 11 – 10/10

Editie 12 – 31/10

 

Editie 12 Winterboek HP/De Tijd

OPZIJ

Editie 6 (8/12)

Editie 6 – 21/11

Winterboek OPZIJ

Weekend

Weekblad

Weekblad

Bereik elke week een gigantische doelgroep (523.00)

Online

Verschillende van onze titels bieden tijdens de winter- en feestmaanden hun achterban inspiratie om deze periode door te komen. Denk dan aan titels als Food and Friends , delicious. magazine en Vriendin. Wij kunnen merken helpen dit ook te doen. Andere merken gingen de online samenwerking al aan met de titels gedurende deze periode.

Food and Friends

Op dit online food platform zijn genoeg recepten te vinden om met vrienden en familie de gezelligste feestavonden te beleven.

Samen met Garden Gourmet werd een geheel vegetarisch kerstmenu ontwikkeld. Gallo en Kaas uit Zwitserland boden inspiratie voor een feestelijke kerstborrel.

delicious. magazine

delicious. magazine is hét nummer 1 foodmagazine van Nederland. Logisch dus dat zowel online als in het magazine genoeg lekkere recepten en interessante content te vinden is voor een spetterend kerstdiner!

Delicious. en Carapelli gingen aan de slag en creëerde samen recepten voor een heerlijk kerstdiner. Via de verschillende online kanalen van delicious. werden de recepten onder de aandacht gebracht.  

Vriendin.nl

Vriendin.nl bereikt maandelijks 2 miljoen vrouwen en deelt tips voor in de keuken, over beautyproducten, boeken en over de laatste mode. Door het geven van deze inspiratie brengen we de lezeres op nieuwe ideeën. Samen met Rituals ging Vriendin aan de slag om haar lezeres online te inspireren over originele cadeaus voor de feestdagen.

Extra online bereik

Nog meer bereik behalen binnen jouw doelgroep op Instagram en Facebook?

Met verschillende van onze titels zorgen we voor extra bereik binnen de doelgroepen van onze titels, maar ook buiten de bestaande volgers, door gericht in te kopen op Facebook en Instagram. Dit doen we vanuit de Business Manager van de titel.

De propositie:

  1. Een co-branded bericht op de Facebook of Instagram van een mediatitel zoals Saar Magazine, Food and Friends, Vriendin of Santé. Hierdoor lift de adverteerder mee op de autoriteit en aantrekkingskracht van de titel (die de doelgroep het beste kent).
  2. Omdat wij vanuit de mediatitel een ‘audience’ verzameld hebben, zijn we in staat om b.v. van deze data extra bereik (of traffic) in te kopen. Een doelgroep die op een andere manier niet te bereiken valt.
  3. Deze data is opgebouwd op basis van volgers, websitebezoekers en mensen die interactie hebben gehad met de mediatitel, maar kan ook nog onbeperkt uitgebreid worden door middel van lookalikes daarvan.
  4. Op voorhand garanderen wij daarbij traffic of bereik.

Mogelijkheden voor jouw merk?

We zetten onze mogelijkheden graag in om tot een passend plan te komen; zodat jouw doelgroep tijdens deze feestelijke maanden geïnspireerd wordt. We denken graag mee over de juiste invulling.

Neem dan contact op!