Bereikspakketten

Van bereik naar extra bereik

Met de mooie branded content die onze redactie voor je maakt, wil je natuurlijk een zo’n groot mogelijk publiek bereiken. Contentcreatie is relatief duur en dus adviseren we het gecreëerde materiaal optimaal te benutten. Op deze manier kun je via het ‘Value Zipper loket’ nog meer impact realiseren.


Afkoop materiaal eigen gebruik

Zo lang de branded content als geheel (pdf) wordt geplaatst, kun je het altijd gebruiken. Daarnaast is het raadzaam om de content ook aan te jagen of te gebruiken in je eigen social media kanalen. Ook dit mag.

Wil je het echter elders gebruiken, bijvoorbeeld om er kaarten van te drukken of voor een opname in andere reclame uitingen dan moet het materiaal worden afgekocht. Dit kunnen wij regelen met de fotograaf, stylist en andere betrokkenen.

Tarief
Bij extra gebruik, of voor meer exotische manieren van inzet: prijs op aanvraag.


Bereikspakket food

De redactie die de branded content gemaakt heeft, maakt hiervan ook een advertorial. Deze kun je vervolgens elders gebruiken om extra bereik te genereren. Ook het Value Zipper portfolio biedt hiervoor mogelijkheden. Ga je bijvoorbeeld een branded content samenwerking aan met delicious., dan vergroot je je bereik in een klap met het bereikspakket food. Met Seasons, Zin, Knip, Knippie, FietsActief, Vorsten en Lekker Gezond vergroot je je bereik tegen een aantrekkelijke prijs. Wij regelen dat de redactie het materiaal aanpast naar meerdere formaten, uiteraard in overleg met jou.

Tarief
Oplage totaal: 214.500 (bereik: 1.231.700)
Waarde: €31.895,-
Aanbod: €9.000,- + €1.250,- productiekosten

Let op: De aanbieding geldt alleen in combinatie met een branded content samenwerking, en voor de uitgaven die uitkomen in de periode rondom de branded content samenwerking.


Bereik via Boomerang

Boomerang kaarten zijn de enige vorm van reclame waar mensen actief naar zoeken en sparen. Circa 65% van de kaarten wordt gespaard of tenminste 6 maanden bewaard. In een tijd waarin alles digitaal is, wordt het analoge alternatief ontzettend gewaardeerd. Dat geldt voor vinyl, maar ook voor fysieke kaarten. Wees als merk onderscheidend en communiceer je boodschap via freecards die op circa 450 locaties in heel Nederland te vinden. Een goede kaart staat voor maar liefst vijf contacten en heeft een erg lang contactmoment.

Zo doen we dat
Van de door de redactie gecreëerde content maakt Boomerang bij het medium passende freecards. We houden er o.a. rekening mee dat de doelgroep van de freecards jonger is dan de lezers van onze magazines. Ook kunnen we inspelen op feestdagen (Kerst, Valentijnsdag, Moederdag). In elk geval bevat de voorkant van de kaart het beeld én een door Boomerang verzonnen pakkende tekst. Met op de achterkant dan het recept en branding.

Bereikgegevens
De kaarten worden verspreid in een totale oplage van 100.000 kaarten, via het netwerk van Boomerang. De kaarten liggen drie weken op de locaties.

Doelgroep
18-35: 730.000
20-49: 820.000

Tarief

  • Afkoop van het materiaal bij de redactie: €685,-
  • Opmaak van de kaarten, drukwerk en handling: €2.750,-
  • Verspreiding van de kaarten (distributie + media): €5.200,-
  • Totaalbedrag: €8.635,-

Contact
Ben je geïnteresseerd, wil je meer informatie over het bereikspakket en wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met Mark Haring om de mogelijkheden te bespreken.