Het Klup Magazine staat net als de Klup-app voor een sociaal, actief en avontuurlijk leven na je vijftigste, maar dan in papiervorm. Ga mee op reis, geniet van cultuur, lees over gezondheid en bijzondere verhalen van en voor de Klup community. Deze community bestaat uit 70.000+ actieve 50-plussers die wekelijks meer dan 200 activiteiten met elkaar ondernemen via de Klup-app. Op een creatieve manier werkt Klup omnichannel samen met partners om haar community op een sociale en effectieve manier te bereiken én activeren.
Klup is opgericht door Michelle Wolters en Michiel van den Berg. Het idee van Klup is ontstaan toen de vader van Michelle er alleen voor kwam te staan en hij een aantal jaren geleden verhuisde van Brabant naar Amsterdam. Maar hoe vind je die Brabantse gezelligheid ook in Amsterdam en hoe bouw je een nieuw netwerk op? Na enig onderzoek kwamen ze erachter dat hier geen eigentijdse en vooral leuke ‘online’ manier voor was. Online ontmoeten en offline afspreken, dat is wat Klup doet! De sociale en maatschappelijke waarde van Klup wordt breed erkend door het winnen van meerdere prijzen en rewards.
Doelgroep
50-70 jarigen
Actief en kapitaalkrachtig
Man 30% / vrouw 70%
Vind hier verschillende samenwerkingen met Klup.