Jouw merk op het witte doek?

Value Zipper verbindt merken aan films en documentaires. Dit doen we middels branded content en uitgebreide partnerships, verdergaand dan alleen product placement.  

Het interessante aan deze mogelijkheid is de volledige focus van de kijker. Daarnaast bieden films een lange termijn bereik vanwege uitgesteld kijken via VOD en lineaire uitzendmomenten zonder extra investering.   

2022 brengt weer een aantal mooie nieuwe films die boordevol mogelijkheden zitten om samen te werken.

De Club van Sinterklaas

Zie ginds komt de stoomboot… Met de zomer in aankomst is Sinterklaas niet het eerste waar je aan denkt. En toch zijn we al druk bezig met een nieuwe film; De Club van Sinterklaas.

Naast de bioscoopfilm is De Club van Sinterklaas enorm actief in het theater, op social media en wordt er veel content gemaakt voor de eigen YouTube serie: PietenTube.

Voor merken bieden deze verschillende proposities veel mogelijkheden om nog meer zichtbaar te zijn voor en tijdens deze belangrijke cadeautjes periode.

Extra info:

  • Start opnames mei/juni
  • 360 graden mogelijkheid tot samenwerken
  • Extra content creëren tijdens de draaiperiode voor eigen gebruik

2022 niet het juiste moment? We zijn ook al druk bezig met De Club van Sinterklaas 2023.

De Bellinga’s – Huis op Stelten

De familie Bellinga plaatst sinds 2015 dagelijks vlogs over hun leven. Dit is zeer succesvol want hun YouTube kanaal bevat inmiddels ruim 550.000 abonnees. Zelfs zo succesvol dat de familie een eigen bioscoopfilm krijgt; De Bellinga’s – Huis op Stelten.

Boeven Bram & Sam vinden zichzelf de beste vloggers ter wereld. Het doet dan ook pijn als de Bellinga’s telkens op plek 1 staan qua best bekeken vlog. Ze willen niets liever dan de roem van de Bellinga’s afpakken en maken daarom een plan om de gouden beker van de Bellinga’s te stelen. Met drie kinderen en een oppas moet dat een eitje zijn… toch?

Het script van deze film biedt ruimte voor tailor made content samenwerkingen met merken. Hierbij wordt verder gekeken dan product placement. Naast scènes in de film kan gedacht worden aan speciale voorpremières voor consumenten of stakeholders, extra content creatie voor eigen gebruik, joint promotions en nog veel meer.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze films, neem dan contact op met Mark Haring van Value Zipper | 06-29096879 | mark@valuezipper.nl