Het weer is in Nederland altijd veranderlijk. Zo was koningsdag 2016 het koudste Oranjefeest in 34 jaar en beleefden we op 20 juni de meest regenachtige dag van het jaar. Ideale momenten voor merken en reclamemakers om hierop in te spelen. Deze vijf merken haken met humor en creativiteit handig in op het weer:
1. Muts have (Unox).

Inhaken op de koude Koningsdag
2. Code Oranje (Nuon).

Inhaken op de koude Koningsdag
3. Veel te koud voor bier (Chocomel).

Inhaken op veel te koud voor bier
4. Gelukkig is de wijn wel droog (Castel).

Inhaken op de natste dag van het jaar
5. Hitte Golf (Autocircuit).

Inhaken op de hitte in Nederland
Zijn jullie ook de zomercampagne gestart? Of richt jij je bijvoorbeeld op toerisme en recreatie? Value Zipper biedt een bereik van ruim 8 miljoen via de weerpagina in bijna alle landelijke en regionale dagbladen. Plus zeer lage kosten per duizend en de mogelijkheid om in te haken op de meest actuele weersvoorspelling. Kijk hoe jouw merk ook kan inhaken op het weer! Klik hier voor meer informatie of neem contact op met patrick@valuezipper.nl