2016 wordt hét jaar voor het magazine Formule1!
Het fantastisch debuutjaar van Max Verstappen heeft haar inslag gehad. De populariteit van de Formule 1 is enorm gestegen en dat uit zich naar de grote vraag naar informatie over de Formule1 en Max Verstappen in het bijzonder.
Formule1 Magazine is dé autoriteit als het gaat om de koningsklasse in de autosport. Gemaakt met passie door goede journalisten. Als enige Formule1-tijdschrift van Nederland zijn we bij alle Grand Prix aanwezig. Daardoor zitten we bovenop het nieuws en staan we dichtbij de hoofdrolspelers, waaronder het Nederlandse supertalent Max Verstappen.
Formule1 bereikt een steeds breder publiek. Niet verrassend zijn de lezers hoofdzakelijk man en de leeftijd range is van 15 tot 50 jaar. De doelgroep heeft een bovenmatige interesse in elektronica, reizen en gadgets. En autosport natuurlijk. Naast de Formule1, wordt er aandacht besteed aan andere autosportevenementen, zoals; de 24 Uur van Le Mans, Indianapolis 500 en opstapklassen als de GP2, GP3 en de Formule V8 3.5, waarbij met name Nederlandse talenten op de voet worden gevolgd.
Formule1 is ook online volop vertegenwoordigd. De onlangs compleet vernieuwde website en social media activiteiten vormen samen met het magazine één sterk platform met als doel om Formule1-liefhebbers op de hoogte te houden van alle ins en outs rondom de autosport.
Formule1 Magazine heeft een oplage van 15.000 exemplaren en deze is stijgende. Online heeft Formule1.nl momenteel 360.000 unieke bezoekers per maand die samen goed zijn voor 2,7 miljoen pageviews! En hoe groter het succes van Max Verstappen, hoe hoger onze bereikcijfers.
Vanuit het Formule1 platform willen wij graag meedenken over hoe merken op een creatieve en vernieuwende manier onder de aandacht van de doelgroep te brengen. Dit kan bijvoorbeeld via joint promotions of branded content. Er is bijvoorbeeld in 2014 een eigen magazine voor Rexona ontwikkeld.
We denken graag met je mee over de mogelijkheden voor jouw merk. Interesse? Mail naar: info@valuezipper.nl