All Inclusive; dé komedie van 2022

Producent Greenfield Film Productions komt met de film ‘All Inclusive’. Greenfield Film Productions was eerder (mede) verantwoordelijk voor succesvolle bioscoopfilms zoals Huisvrouwen Bestaan Niet 1&2, Hartenstraat en Kruimeltje.

All Inclusive

In de schurende komedie All Inclusive wordt het wankelende huwelijk van Jacco en Sylvie zwaar op de proef gesteld tijdens hun vakantie met de kids in een All-Inclusive resort. Wanneer Sylvie bij aankomst aan Jacco meldt dat ze een ‘pauze’ wilt inlassen kan Jacco dit, te midden van zijn midlife crisis, maar moeilijk een plek geven. Binnen de paradijselijke All Inclusive cultuur zal Jacco de confrontatie moeten aangaan met zijn vastbesloten vrouw, zijn puberende kinderen maar vooral zijn grootste struikelblok, zichzelf.

Samenwerken met All Inclsusive

Het script van All Inclusive biedt ruimte voor content samenwerkingen met merken. Dit gaat vaak veel verder dan product placement. Merken kunnen onderdeel worden van het verhaal van de film. Activaties in retail en/of bioscopen behoort ook tot de mogelijkheden. Andere samenwerkingsmogelijkheden zijn:

  • Content creatie (achter de schermen) tijdens de draaiperiode van de film; voor gebruik op eigen (social media) kanalen per promotie van merk en film
  • Activaties (set visits, figuratierollen, win-acties)
  • Joint promotions (gebruik van artwork voor instore acties)
  • Exclusieve voorpremières en merkaanwezigheid tijdens de première (première wall)
  • Logo vermeldingen op verschillende materialen van de film (POS materiaal, eindkaart film, trailer)

Bij een samenwerking met een film rondom het onderwerp ‘vakantie’ kan gedacht worden aan: zomerkleding (bikini’s en zwembroeken), koffers, zonnebrandcrème, zonnebrillen, slippers, (luister)boeken etc.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze film, neem dan contact op met Mark Haring van Value Zipper | 06-29096879 | mark@valuezipper.nl