Weerplaza

Niets houdt ons Nederlanders meer bezig dan ‘het weer’.

Haak in op het weer en bereik miljoenen dagelijkse lezers, op een van de best gelezen pagina’s in de dagbladen. Een ideale mogelijkheid voor adverteerders die iets hebben met het weerthema zoals pretparken, winterbanden, biermerken, verzekeringen, zonbescherming, energiemerken etc.

Adverteerders kunnen op de weersvoorspellingenpagina in dagbladen hun boodschap overbrengen aan een breed publiek. Value Zipper biedt de mogelijkheid om op deze weerpagina’s te adverteren tegen een zéér scherp tarief. Een bijzondere kans om zichtbaar te zijn op deze populaire en relevante positie.

Het is mogelijk om weersafhankelijk te adverteren. We plaatsen dan alleen bij de weersomstandigheden die je hebt aangegeven (zon, regen, sneeuw, gladheid of ideaal terras/strand weer etc). De meest actuele weerdata worden hierbij gebruikt, waardoor we tot het laatste moment flexibel zijn.

Bekijk hier voorbeelden van merken die de weerpagina hebben ingezet. 

Meer weten? Neem contact met ons op!

Value Zipper - Weerplaza advertising
Frequentie: maandag t/m zaterdag
Bereik: ruim 5,7 miljoen
Formaat 1/20 pagina (B x H): 104 x 46 mm
Media Krant
DPG Media Het Parool, De Volkskrant, Trouw (PVT), Algemeen Dagblad, AD+Regio: De Gelderlander, De Stentor, Brabants Dagblad, BN/De Stem / PZC, De Twentsche Courant Turbantia, Eindhovens Dagblad
Mediahuis Nederland B.V. Telegraaf, HMC dagbladen: Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant, De Gooi en Eemlander
NDC Media Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, Friesch Dagblad