Inpakken en wegwezen

Tickets worden goedkoper en de economie trekt weer aan. Reizen is momenteel toegankelijk voor het overgrote deel van Nederland en mensen worden steeds nieuwsgieriger. Voor sommigen is reizen zelfs een levensstijl geworden. Dit biedt merken uit de reisbranche grote kansen. Value Zipper helpt bij het vinden en bereiken van de juiste doelgroep door samen te werken met een aantal sterke titels die uitgebreid aandacht besteden aan het reisthema. Denk aan ZIN, Roots, Seasons, delicous. en FietsActief. Wij bepalen samen met jou welke insteek en publicatieperiode het beste past bij de lezer en de titel die het meest geschikt is voor jouw doel en bestemming. Hieronder vast een indruk van de reiscontent die de magazines bieden.

ZIN In ieder nummer staan twee reisverhalen: Op stap met een local en Verre reis, een kwalitatieve longread waarin de bestemming aan de hand van een specifiek thema wordt beschreven. Daarnaast staan er altijd lezersaanbiedingen in ZIN.

FietsActief De titel richt zich op de recreatieve fietser. Ze besteden veel aandacht aan fietsroutes in Europa en bieden inspiratie voor verre fietsvakanties. Vaak gaat dit gepaard met aantrekkelijke lezersaanbiedingen.

delicious. Het foodmagazine besteedt regelmatig aandacht aan eetculturen en de herkomst van producten. Ook hiermee kun je je bestemming promoten.

Roots De uitgebreide reisverhalen gaan vaak over een bepaald dier in combinatie met een streek of fascinerend natuurfenomeen. Daarnaast staat er elke maand een artikel in over een ‘groene’, buitenlandse stad.

Seasons Herfst, winter, lente, zomer. In Seasons komen alle seizoenen aan bod in combinatie met reizen, eten en drinken. De reisartikelen gaan meestal over authentieke plekken waar iets bijzonders gebeurt.

Zie jij een match met een of meerdere van deze titels? Neem dan contact op met ons op. We nodigen je graag uit voor een brainstorm met de redactie(s).

Eerst zien, dan geloven? Kijk hier voor een aantal mooie cases.