Value Zipper wint de AdfoCup

Vorige week zaterdag vond de AdfoCup plaats: zon, muziek en gezelligheid, een vriendelijk potje voetbal en netwerken. Dit voetbaltoernooi wordt door Adformatie georganiseerd voor bedrijven uit de reclame-, media-, communicatie- en marketingwereld. Maar is toch ook zeker een competitie…want wie heeft nu het beste team?

Het team van Value Zipper – bestaande uit Value Zippers aangevuld met zakenrelaties – kwam eenvoudig door de poulefase. Hierna moesten de mannen vechten voor elke overwinning tot aan de finale. De finale tegen ConversionMob werd 2-0 voor Value Zipper, waarnaar ze de schaal omhoog mochten houden.

Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: “Wat een fantastische dag, en niet alleen omdat we de winnaar van het toernooi zijn geworden! We houden van voetbal en we houden van netwerken. Daarom voelt het ook als een mooi vervolg op de Value Zipper Cup, wat we als voorbereidingstoernooi op de AdfoCup voor onze mediabureaurelaties hebben georganiseerd. In de Value Zipper Cup – waar Mindshare, Dentsu Aegis, Zenithoptimedia, UM, GroupM en Mediaxplain aan deelnamen – werd UM de winnaar. Wij overigens 4de. Ik ben blij dat we op de AdfoCup wel in de prijzen zijn gevallen!”