Value Zipper sterk in de doelgroep 50+

Ons portfolio biedt een omvangrijk aanbod voor deze groep. Erg interessant aangezien in 2020 40% van de bevolking vijftig jaar of ouder zal zijn. Zeker 6 magazine-titels hebben een hoge selectiviteit op de nieuwe vijftigplusser, de levensgenieter. Maar ook via ons online aanbod, zoals Verzilveren, een verzameling van premium websites en weblogs en specifieke email nieuwsbrieven openen we de deur naar deze welgestelde en groeiende groep

Met een bereik van meer dan 1.3 miljoen weet Value Zipper de weg naar de 50+ doelgroep te vinden. Interessant voor o.a. banken, zorgverzekeraars, reisaanbieders, culturele en charitatieve instellingen, boekenuitgevers, beauty- en gezondheidsmerken. Onze merken met de hoogste selectiviteit:

Voor de printtitels en ons online aanbod bieden we verschillende, creatieve advertentiemogelijkheden. Denk aan plusproposities, branded content, redactionele samenwerkingen en advertenties in de verschillende emailnieuwsbrieven. Vaak ook crossmediaal.

Enkele relevante haakjes:

  • Elk van de magazines heeft een eigen emailnieuwsbrief, handig voor het genereren van traffic naar je eigen site of voor directe conversie.
  • Magazine ZIN heeft onder de naam Zinnig elke maand een katern van 24 pagina’s over geld, gezondheid en gemak, hiervoor zoeken we nog content partners.
  • ZIN, FietsActief, Seasons en Roots hebben in elke editie meerdere reisverhalen en reisaanbiedingen, regelmatig komen deze tot stand in samenwerking met reisbureaus of landenbureaus.
  • Door hun duidelijke link met de natuur en buitenleven, bieden Seasons, Roots en FietsActief een interessant platform voor merken met een duurzaam verhaal.
  • De Roots lezer fotografeert graag, wellicht interessant om samen met een camera-merk workshops te organiseren en branded content te maken.
  • Voor bedrijven met het predicaat ‘Koninklijk’ bieden we interessante samenwerkingsmogelijkheden met Vorsten.

Neem contact met ons op of bekijk onze merken voor meer informatie per titel