Terugblik en verwachtingen Value Zipper

2015 was een erg succesvol jaar voor Value Zipper. We realiseerden ruim zes keer meer omzet dan in het eerste jaar van ons bestaan, waarbij het eerste jaar slechts uit acht maanden bestond. Het portfolio werd uitgebreid en geoptimaliseerd met mooie en nieuwe merken. Met name binnen de segmenten ’50-plus’, ‘food’ en ‘kids’ hebben we nu een sterke positie. Ook op personeelsgebied was er groei. Op onze website onder kopje ‘wie we zijn’ kun je ons nieuwe team bekijken.

In het fragmenterende medialandschap blijkt dat een loketfunctie zoals Value Zipper die inneemt, erg wordt gewaardeerd.  We verwachten daarom volgend jaar een omzetgroei van minimaal 50%. Voor 2016 kun je daarnaast verwachten dat we ons nog meer laten zien met mooie branded content cases en échte samenwerking tussen redacties en merken. Ook zullen we ons portfolio verder uitbreiden en zo nog meer merken met elkaar kunnen verbinden. Door de uitbreiding van het team is ook een verhuizing naar een ruimere locatie noodzakelijk. Suggesties zijn altijd welkom!

Kortom, veel ontwikkelingen en uitdagingen voor het komende jaar. Op onze Facebook en LinkedIn pagina houden we je hier graag van op de hoogte.