Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper in gesprek met Nederlands MediaNieuws

Nederlands MediaNetwerk sprak met Patrick van Hooy, eigenaar en oprichter van Value Zipper, over de ontwikkelingen in het medialandschap, branded content en de veranderende advertentiemarkt. Patrick van Hooy: “We proberen ons altijd te verplaatsen in de klant om een goed advies te kunnen geven.”

Value Zipper is gespecialiseerd in crossmediale campagnes waar samenwerking en kwalitatief hoogwaardige branded content de uitgangspunten zijn. “Voor Value Zipper is branded content de sleutel naar de relatie met onze adverteerders. We praten niet langer over advertenties, maar gaan op zoek naar de verhalen van onze adverteerders en brengen die op creatieve wijze over het voetlicht. Dat is dé manier om waarde toe te voegen voor adverteerders. Daarnaast is branded content ook de sleutel naar nieuwe verdienmodellen voor uitgevers. Steeds meer uitgevers schuiven op naar het maken van content voor derden. Redacties leren hun expertise in te zetten voor een commercieel verhaal.”

Crossmediale campagnes
Print, digitale media, video, social én zelfs speelfilms: Value Zipper heeft diverse oplossingen voor uiteenlopende marketingbehoeften. Patrick: “We bestaan nu drie jaar. Wij zijn een saleshouse in media waar niet één mediatype wordt verkocht, maar over allerlei media heen connecties worden gemaakt met adverteerders.”

Bekijk het hele interview en maak kennis met Patrick van Hooy!

2017-08-22_11-25-18

Geïnspireerd geraakt door dit interview of nieuwsgierig geworden naar een mogelijke samenwerking? Neem dan contact met ons op of lees in dit artikel ‘Wat is branded content? meer over branded content!