logo

Category : Nieuws

12 sep 2017

delicious. bestaat 10 jaar

De afgelopen tien jaar heeft delicious. – met haar overheerlijke recepten en originele keuken-ideeën – vele dates, familie-etentjes en traktaties voor school of werk ‘gered’. Inspiratie in overvloed. Nina Westerhof (Account Manager Value Zipper): ‘Ook ik sla het magazine graag open als ik mijn familie of vrienden echt iets lekkers wil voorschotelen. In het magazine vind je recepten voor chefs van verschillende niveaus en met uiteenlopende kookstijlen.’ Doelgroep 30% Man / 70% vrouw Leeftijd: 25 – 64 jaar Oplage en […]

23 aug 2017

Zo doen zij dat: inspiratie uit de automotive branche

Het marketing- en reclamelandschap verandert continu. Voor marketeers één van de belangrijkste redenen om hun kennis over het vak bij te blijven spijkeren. Value Zipper helpt door uiteenlopende marketinglessen van professionals uit verschillende branches te delen. Branche specifieke kennis van jouw peers dus: want wat kunnen marketeers deze keer leren van hun vakgenoten uit de automotive branche? Emil Bos, Marketing Manager Ford Nederland, en Maaike Aarts, Manager Communications & PR Kia Motors Nederland, praten je bij over hun vakgebied. Emil […]

22 aug 2017

‘Het verleden is een verzameling verhalen die blijft groeien’

Waarvoor demonstreerden Amsterdammers tijdens de Februaristaking van 1941? Hoe zag het leven van de gewone Romein er 2000 jaar geleden uit? Wat was de prijs van een tulp op het hoogtepunt van de tulpenmanie in Nederland? Antwoorden vind je op hét crossmediale platform voor én door geschiedenisfanaten: Historisch Nieuwsblad. ‘Mijn opa was geschiedenisdocent’ Lisa Knigge (Account Manager Value Zipper): “Met een opa die verschillende geschiedenisboeken heeft geschreven, is het Historisch Nieuwsblad een titel waar ik graag ambassadeur van ben. In […]

22 aug 2017

Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper in gesprek met Nederlands MediaNieuws

Nederlands MediaNetwerk sprak met Patrick van Hooy, eigenaar en oprichter van Value Zipper, over de ontwikkelingen in het medialandschap, branded content en de veranderende advertentiemarkt. Patrick van Hooy: “We proberen ons altijd te verplaatsen in de klant om een goed advies te kunnen geven.” Value Zipper is gespecialiseerd in crossmediale campagnes waar samenwerking en kwalitatief hoogwaardige branded content de uitgangspunten zijn. “Voor Value Zipper is branded content de sleutel naar de relatie met onze adverteerders. We praten niet langer over […]

22 aug 2017

Practice what we preach: leer van onze fouten

Onze gesprekken met adverteerders gaan niet langer over adverteren, maar steeds vaker over branded content, redactionele samenwerking en content creatie. Meer kennis en praktijkervaring over dit onderwerp opdoen is een must: Onze eigen (branded) content campagne heeft ons veel nieuwe inzichten opgeleverd. Misschien heb je er iets aan! Heb jij de afgelopen maanden artikelen als ‘6 x zó maak je goede branded content’, ‘Branded content, wat is het eigenlijk?’ en ‘Branded content: het antwoord op adblockers’ via onze eigen kanalen […]

12 jul 2017

‘GOLF.NL is populair’

Account Manager Mark Haring neemt je mee in de wereld van GOLF.NL Value Zipper is met meer dan vijftig mediamerken de grootste onafhankelijk aanbieder van mediaruimte in Nederland. Het voordeel van ons brede portfolio zijn de vele mogelijkheden en kansen voor adverteerders en mediabureaus. Maak deze maand kennis met een van onze sportieve titels: het luxe magazine GOLF.NL. Mark: ‘Ook bij mij valt het 164 pagina’s tellende glossy magazine twee keer per jaar op de mat. De oplage van GOLF.NL is 235.000 […]

12 jul 2017

Het ANWB-syndroom & het Douwe Egberts effect

De terminologie van ouderenmarketing ontrafeld Dit artikel is geschreven door Arjan in ’t Veld (oprichter Bureauvijftig). Bureauvijftig is een jong bureau voor marketing en communicatie gericht op oudere klanten. Iedere marketingdiscipline kent zijn eigen jargon. Pas dan tel je echt mee, toch? In de online marketing zijn dat veelgebruikte termen als conversie of CPC, in de direct marketing kent iedereen de A/B test en de attentiewaarde en bij een relatief nieuw domein als jongerenmarketing doen termen als millennial en screenager […]

11 jul 2017

6 x zó maak je goede branded content

Het is al vaker gezegd: de consument ergert zich aan opgedrongen en irrelevante reclame-uitingen en adblockers vinden gretig aftrek. Branded content is een goed alternatief om jouw boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen. Vier experts op het gebied van branded content zetten een aantal tips voor je op een rijtje naar aanleiding van een panelgesprek dat onlangs bij Value Zipper plaatsvond. Aan het woord Jasper Admiraal (Initiative Tomorrow), Lex van Bakel (Fuse), Robbert Groenhuizen (Carat) en Steven de Niet […]

11 jul 2017

“He who dares, wins”

Inspiratie van een vakgenoot? Graag! Al is het maar om even te spieken hoe concurrent en collega geïnspireerd aan hun dag beginnen. Deze maand Andrew Eversden, Marketing & Sales bij Join the Pipe & Tractor Ted, aan het woord. Dag in, dag uit creatieve en briljante invalshoeken bedenken om de doelgroep te bereiken en te stimuleren. In ons vak is inspiratie ontzettend belangrijk. Het verrijkt en verruimt je blik. Waar doe jij inspiratie op? ‘Ik kijk al van jongs af aan […]

14 jun 2017

Value Zipper Cup: bekijk de aftermovie!

Hoe anders dan met een ‘moddervet’ voetbaltoernooi bereid je je voor op de AdfoCup? Voor het tweede jaar op rij vond de Value Zipper Cup plaats: hét voetbaltoernooi voor mediabureaus. “Geweldig dat we dit toernooi nu voor de tweede keer hebben georganiseerd, we gaan hier een mooie traditie van maken,” aldus Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper. Oh boy, wat was het genieten! De drinkflessen van Join-the-pipe werden vóór de wedstrijd gevuld met water, later op de dag stond de […]