logo

Category : Nieuws branded content

13 apr 2018

4 inspirerende branded content cases

Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van Marketingcommunicatie en Media experts Michel Tiggelman (Publicis One), Elias Reinheimer (UM Studios), Christiaan van Betuw (Mediaxplain*) en Marcella van Velzen (Zigt). Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons. […]

19 mrt 2018

Branded content: Van logo tot ‘memory structure’

Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom en media experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Maar of dat door middel van […]

09 feb 2018

Hoe onderscheidend moet branded content zijn?

Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van Marcom en media experts Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw, Marcella van Velzen en […]

17 jan 2018

Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst

Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens ons panelgesprek blikken we vooruit met Marcom en media experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. 1 Dynamic branded content Christiaan: […]

12 dec 2017

Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?

Tekst: Patrick van Hooy Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? En welk deel van het mediabudget wordt gereserveerd voor distributie? Marcom en media experts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te […]

08 nov 2017

Succesvolle branded content: waar begin je?

4 experts aan het woord Tekst: Patrick van Hooy Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom en media experts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en […]

11 jul 2017

6 x zó maak je goede branded content

Het is al vaker gezegd: de consument ergert zich aan opgedrongen en irrelevante reclame-uitingen en adblockers vinden gretig aftrek. Branded content is een goed alternatief om jouw boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen. Vier experts op het gebied van […]

13 jun 2017

Goede branded content geeft een hogere ROI dan goede reclame!

Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging. In de nooit aflatende strijd om aandacht van de consument wordt steeds vaker branded content ingeschakeld. […]

15 mei 2017

Goede branded content kan zonder afzender

In de nooit aflatende strijd om aandacht van de consument wordt steeds vaker branded content ingezet. Value Zipper zette vier experts aan tafel: Steven de Niet (Mindshare), Lex van Bakel (Fuse), Robbert Groenhuizen (Carat) en Jasper Admiraal (Initiative Tomorrow) spreken […]