delicious. voegt iets toe aan merken

Elke maand zet Value Zipper één van haar mediamerken in de spotlight. Met nog zo’n 2 maanden tot de feestdagen te gaan vertelt hoofdredacteur Makkie Mulder over de missie van delicous., over de unieke sfeer op de redactie, het komende Kerstnummer en de planning voor 2016.

Onze missie? Mensen inspireren van het dagelijks ritueel eten een feestje te maken! Met een redactieteam waar iedereen van koken houdt. Dat moet ook wel, anders word je gek bij ons. Want het gaat de hele dag, de hele week, het hele jaar over eten. Over de trends, recepten, ingrediënten, foodstyling, testen, fotografie en tekst. Over ondernemers met een boeiend verhaal over eten en de mooiste culinaire adressen. Ideeën genoeg om 13 bruisende nummers per jaar te maken. Naast het produceren van kookboeken, het organiseren van workshops, lunches en diners voor onze enthousiaste lezers. Onze voelsprieten staan altijd uit voor wat er zo al gebeurt in de foodwereld. Iets wat nooit ophoudt. Eten is overal. Food is de social glue van deze tijd. En wij opereren midden in dat feestje.

Wij zijn sterk in recepten, in lickable fotografie en aanstekelijke verhalen waarbij je het eten bijna proeft. En in vorm. Wij werken samen met de beste culinaire mensen, onze delicious. friends. En… wij houden van uitdagingen. Tussen het maken van onze extra dikke kerstnummers door zijn wij ook al aan het plannen voor 2016. Waarin we de trends omzetten naar mooie producties. We gaan braden, stoven en bakken. Hebben aandacht voor slowcooking, de lekkerste homemade taarten, groenten in de hoofdrol, de Oosterse en Latijns-Amerikaanse keuken en al het mooie uit Italië, Frankrijk en bijvoorbeeld Oostenrijk. Waarbij de lekkerste wijnen niet zullen ontbreken. Ook alle apparatuur en gereedschap die je nodig hebt om goed te koken krijgen de ruimte in onze komende nummers.

Met plezier denken wij na over hoe wij iets kunnen toevoegen aan jouw product of merk. Maken wij op een inspirerende manier branded content, shoppingpagina’s, een mooi boekje of stellen wij een workshop samen. Ondersteund door onze levendige social media.

Wij praten graag over eten, dus ontmoeten wij onze relaties het liefst persoonlijk. Neem gerust contact met ons op. Zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden, passend bij jouw doelstellingen. Schuif aan in onze nieuwe testkeuken (bijna klaar) of op de redactie. Met een beetje geluk wordt er net taart getest. Van harte welkom!

Makkie Mulder, hoofdredacteur delicious.