logo

delicious. bestaat 10 jaar

De afgelopen tien jaar heeft delicious. – met haar overheerlijke recepten en originele keuken-ideeën – vele dates, familie-etentjes en traktaties voor school of werk ‘gered’. Inspiratie in overvloed. Nina Westerhof (Account Manager Value Zipper): ‘Ook ik sla het magazine graag open als ik mijn familie of vrienden echt iets lekkers wil voorschotelen. In het magazine vind je recepten voor chefs van verschillende niveaus en met uiteenlopende kookstijlen.’

Doelgroep
30% Man / 70% vrouw
Leeftijd: 25 – 64 jaar

Oplage en bereik
Frequentie: 13 x per jaar
Verspreide oplage: 32.591
Bereik: 447.000

Kwaliteit van het magazine
Nina: ‘Wat ik sterk vind, is dat delicious. elke keer weer levert. Ieder nummer bevat unieke receptuur, prachtige fotografie en je ziet dat er met passie aan gewerkt is. Zelf hou ik erg van koken en in het weekend neem ik er ook de tijd voor. Ik ben niet per definitie een goede kok, maar vind het vooral erg leuk om te doen en pak geregeld de delicious. erbij. Je weet zeker dat je iets bijzonders op tafel zet! Mijn exemplaren geef ik door aan mijn moeder en mijn moeder weer aan mijn oma. Dus er wordt gretig gebruik van gemaakt.’

Samenwerken met delicious.
Nina: ‘Mijn klanten bevinden zich met name in de foodbranche. Veel samenwerkingen die ik afsluit zijn dan ook met delicious. Een bijzondere samenwerking is die met Tante Fanny, omdat hier alle mogelijke samenwerkingsopties in terugkwamen; videocontent, een receptenwedstrijd, branded content, advertenties, advertorials, online en social. Echt een 360-graden plan. Het doel was om de naamsbekendheid te vergroten en de doelgroep te inspireren. We hebben de achterban een jaar lang getrakteerd op smaakvolle content.

Een ander bijzonder project is de samenwerking die ik onlangs heb opgezet met Godiva. Voor chocoladeliefhebbers waarschijnlijk een bekend merk. Het Belgische chocolademerk wordt gelanceerd in Nederland en delicious. is mede verkozen als mediapartner om dit nieuws aan het licht te brengen. Met name rondom kerst is Godiva zichtbaar in het extra dikke kerstnummer. Het belooft een hele mooie productie te worden! Als accountmanager is het altijd mooi als je het uiteindelijke resultaat mag bewonderen. De kerstproductie met Godiva wordt ook vertaald naar online video.’

De nieuwe videopropositie van delicious.
Nina: ‘Video is vaak niet meer weg te denken binnen een content strategie. We zijn de afgelopen tijd druk geweest met de nieuwe videopropositie van delicious. We zochten naar een efficiënte werkwijze, uiteraard voor een scherpe prijs. Dat is gelukt. We koppelen de expertise van de redactie op het gebied van recepten, styling en productie aan succesvolle, vaste formats. We plaatsen de video’s op de eigen kanalen van delicious. en zetten onze kennis van online marketing in om het bereik verder uit te bouwen. Bovendien kunnen de video’s voor de eigen kanalen gebruikt worden. Op die manier ontzorgen wij onze klanten volledig.’

Over delicious.
delicious. bestaat tien jaar en dit wordt het hele jaar gevierd. In tien jaar tijd is delicious. uitgegroeid tot hét crossmediale platform als het om koken en eten draait. Inclusief recepten waarmee je imponeert, verhalen over mensen met een passie voor eten en fotografie om bij te watertanden.

Wil je meer weten over delicious., andere titels of ben je nieuwsgierig geworden hoe branded content voor jouw merk kan worden ingezet? Neem dan contact met ons op!

Bekijk ook andere artikelen en cases over delicious.:
– http://www.valuezipper.nl/fair-trade-original-delicious/
– http://www.valuezipper.nl/delicious-en-del-monte/
http://www.valuezipper.nl/delicious-en-lassie/

– http://www.valuezipper.nl/delicious-en-tante-fanny/

Comments are closed.