logo

Cases

Cases

Een overzicht van de meest actuele cases van Value Zipper. Wil je volledig op de hoogte blijven? Volg ons dan ook op Facebook en of LinkedIn.

17 jan 2018

Bloemenbureau & delicious.

Een onverwachte match die verrassend goed uitpakte Bloemen en eten passen bij elkaar en dat leidde tot een samenwerking tussen het Bloemenbureau en delicious. Met zo’n goed resultaat dat er zelfs een vervolg uit voortkwam. Accountmanager Mark Haring kent de […]

12 dec 2017

Claim het gesprek van de dag

‘Lekker weertje hè vandaag?’ versus ‘Wat een hondeweer!’. Het zijn bekende uitspraken die je dagelijks hoort. Het weer is vaak hét gesprek van de dag en daarom interessant voor adverteerders om daarop in te spelen. Value Zipper biedt de mogelijkheid […]

12 dec 2017

De bioscoopfilm als medium voor branded content

 ‘Net als in de film, ik wil het!’. Toontje Lager zong het in 1982 al. Vanuit datzelfde gegeven realiseert Value Zipper dit jaar een nieuwe propositie: branded content in bioscoopfilms. Met de primeur op 21 december in de film ‘Huisvrouwen […]

15 nov 2017

Hoe zet je een stad of streek (verder) op de kaart?

Foto: Maarten Feenstra FietsActief & Almere City Marketing slaan de handen ineen! Een fijne stad op een steenworp afstand van Amsterdam, waar natuur en rust nog binnen handbereik liggen. Almere is steeds vaker ‘favoriet’ als het gaat om wonen, werken […]

16 okt 2017

Hoe start je met branded content? EuroParcs doet het voor!

Starten met branded content is voor veel merken de grootste uitdaging. Waar begin je? EuroParcs trapte hun branded content campagne af in het magazine Zeilen, hét platform voor zeilers. Linda van der Wildt (Marketing & Communicatie Medewerker bij EuroParcs) aan […]

22 aug 2017

Fair Trade Original & delicious.

Fair Trade Original heeft een breed assortiment Aziatische producten zoals Thaise curry pasta’s, kokosmelk, rijstnoedels en sambal. Het opkweken van de pepers tot en met het verpakken van de curry pasta’s; van begin tot eind worden de producten gemaakt in […]

12 jul 2017

’50 is het nieuwe 30’

Magazine Zin & huidverzorgingsmerk Vichy bedienen dezelfde doelgroep Stralend en levendig oud worden. Twee merken die zich hier gespecialiseerd in hebben, slaan de handen ineen voor een intensieve samenwerking van een jaar. De uitkomst? Een succesvolle en uiteenlopende branded content […]

13 jun 2017

delicious. en Del Monte

Adverteerder: Del Monte Titel: delicious. Periode: 2016 – 2017 Middelen: Minimagazine, website, Facebook, nieuwsbrief       Van verse ananas tot fruitsalade in blik. Het fruitige Del Monte bestaat 125 jaar: dat moet gevierd worden. Maar hoe val je als fruitproducent en distributeur […]

15 mei 2017

Zin en DFB Reizen

Adverteerder: DFB Reizen Titel: Zin Periode: 2017 Middelen: magazine, website, nieuwsbrief, insert       Achtergrond DFB Reizen is vakantiespecialist en biedt diverse vakantiehuizen, vakantieparken en hotels aan in Denemarken. In hun zoektocht naar geschikte alternatieven voor hun samenwerking met de Kampioen (ANWB) werd contact met […]

17 apr 2017

FietsActief en VSM

Adverteerder: VSM Titel: FietsActief Periode: 2017 Middelen: op maat gemaakte streekgids       Achtergrond VSM ontwikkelt en vervaardigt meer dan honderd jaar producten die de oorsprong vinden in de natuur en die de gezondheid ondersteunen. Diverse bloemen, planten en kruiden vormen de basis […]