Nieuw in ons portfolio: branded content in films

Sinds 1 september vertegenwoordigt Value Zipper de producties van Rick Engelkes Producties (REP) in zowel theater- als film- en televisieproducties. Er lopen ook gesprekken met andere film- en televisie productiemaatschappijen.

Nog meer mogelijkheden voor adverteerders

Value Zipper positioneert zich als een loket met veel verrassende oplossingen voor adverteerders. Met deze nieuwe opdrachtgever verstevigt Value Zipper deze positie en bieden ze adverteerders nog meer mogelijkheden.
Patrick van Hooy, oprichter van Value Zipper: “Als specialist op gebied van branded content is dit voor ons een logische volgende stap. Het geeft ons meer mogelijkheden om adverteerders te helpen om hun merkverhaal te vertellen. Net als in onze magazines en digitale media, gaan we de merkverhalen op een natuurlijke manier verweven in films en later ook in theater- en televisieproducties. Omdat we in een vroeg stadium van de producties zijn aangesloten, kunnen we daarbij verder gaan dan product placement.”

Expertise en relevant netwerk
Met de komst van Mark Haring, Account Manager Brand Solutions, die voorheen werkzaam was als Marketing Manager bij een Just Media Group heeft Value Zipper de expertise in huis om een breed pakket samen te stellen voor adverteerders. Mark Haring: “Naast branded content in de film kunnen we via de distributeur samenwerkingen opzetten met bioscopen, speciale voorpremières organiseren, het creëren van tailor made special content voor de adverteerders, maar ook tijdens dé première zijn er verschillende mogelijkheden.”
Rick Engelkes van REP is blij met de samenwerking: “Story telling is wat wij al jaren doen en vandaag de dag steeds kan worden verweven met het verhaal van de adverteerder. We verwachten dat we door de directe toegang tot het netwerk van Value Zipper en hun expertise op het gebied van branded content interessante nieuwe, passende partners kunnen vinden.”

De eerste twee bioscoopfilms

Voor 2017 / 2018 staan er twee grote Nederlandse bioscoopfilms op de planning waarvoor Value Zipper de branded content zal verzorgen:

  • Huisvrouwen Bestaan Niet – een romantische komedie over 3 generaties vrouwen. Gebaseerd op het theaterstuk ‘De Huisvrouwmonologen’ welke is gebaseerd op de columns van Sylvia Witteman. Releasedatum: december 2017
  • Kruimeltje – de grote familiefilm over één van Nederlands bekendste kwajongen. In het verleden één van de meest succesvolle familiefilms in de Nederlandse bioscoop. Releasedatum: december 2017

Theaterproducties

  • Hart tegen Hart – in deze relatiecomedy gaan Richard Kemper (Veldhuis & Kemper) en Peggy Vrijens die confrontatie aan met Rick Engelkes en Sandra Mattie (o.a. Divorce).
  • Dolfje Weerwolfje – een splinternieuwe spannende musical voor het hele gezin gebaseerd op de waanzinnig succesvolle kinderboekenreeks van Paul van Loon.
  • Opvliegers 2: In de sneeuw – de vriendinnen comedy van het jaar. Een geheel nieuw avontuur over de leukste vriendinnenclub van Nederland op een vakantie vol sneeuw, skipassen en skilessen, knappe skileraren, heftige après-ski sessies, stoeltjesliften, gejodel en natuurlijk ook alle overgangsproblemen waar de vriendinnen mee te kampen hebben.

Binnenkort volgt de planning 2018/2019 met daarop meer films van verschillende productiemaatschappijen en in diverse filmgenres van komedie & romantische komedies tot kinder- familiefilms.

Wil je meer weten over branded content mogelijkheden in films voor jouw merk neem dan contact op met Mark Haring van Value Zipper | 06-29096879 | mark@valuezipper.nl