logo

Seasons

Seasons gaat over een landelijke manier van leven met de natuur als uitgangspunt. Oorspronkelijkheid, maar dan in een nieuw jasje. Seasons is het enige blad dat de seizoenen volgt en rust en ruimte uitstraalt naar de lezers. Bij Seasons geen gehaast en gejaag: zij nemen en geven de tijd. Belangrijke pijlers van Seasons zijn: buitenleven, culinair, wonen en reizen.

Doelgroep
Seasons wordt gelezen door een brede groep, vooral mannen en vrouwen tussen de 30 en 54 jaar in de hogere welstandsklasse. In het leven van de doelgroep staan kwaliteit en oorspronkelijkheid voorop. Genieten van alle aspecten van het buitenleven, met authenticiteit en kwaliteit als uitgangspunt, dat is wat de grote groep lezers bindt. In het leven van de Seasons lezer staat kwaliteit en oorspronkelijkheid voorop. Genieten van alle aspecten van het landelijke leven is de levensstijl. De eenvoud ervan, het pure, maar ook de glans ervan. In materieel en immaterieel opzicht. Werk, activiteiten en het gezinsleven van de Seasons lezer nemen veel tijd in beslag. De schaarse vrije tijd is daarom extra kostbaar. Genieten van het leven, van eenvoudige dingen, maar ook van de glans ervan, staat centraal in de levensstijl van de Seasons lezer. Respons De Seasons lezer voelt zich sterk betrokken bij het blad. Welstand: A, B1. Levensfase: huishoudens zonder kinderen en met kinderen ouder dan 14 jaar.

Oplage en bereik
Verspreide oplage: 42.871 ex. (NOM Q1 2016 – Q4 2016)
Bereik: 266.000  (NOM Q1 2016 – Q4 2016)

Tarief
1/1 pagina: € 6.220,-
Formaat: (B x H) 220 x 285 mm

Shopping 1/4 pagina € 1.959,-

 

Verschijnings- en aanleverdata 2017

EditieVerschijningsdatumAanleverdatum
110-12-201614-11-2016
221-01-201723-12-2016
325-02-201730-01-2017
408-04-201713-03-2017
529-04-201731-03-2017
620-05-201721-04-2017
724-06-201729-05-2017
805-08-201710-07-2017
916-09-201721-08-2017
1028-10-201702-10-2017
109-12-201713-11-2017

Andere titels